Filmy z drona – wyjątkowa perspektywa

filmy z drona

Filmy z drona odmieniły rynek kinematografii

Filmy z drona, czyli nagrania z perspektywy lotu ptaka, obecnie są bardzo popularnie wykorzystywane na przykład podczas relacji z eventów i różnych imprez masowych. Jeszcze kilkanaście lat temu nikt by nawet nie pomyślał o realizacji takich projektów. Tymczasem rozwój technologii otworzył przed filmowcami totalnie nowe możliwości. Już pierwsze, jeszcze niedoskonałe realizacje zaczęły zapierać dech w piersiach i budzić apetyt na coraz to bardziej doskonałe ujęcia. Twórcy kreatywnych filmów nagranych przy pomocy bezzałogowców zaczęli sięgać po różne nowatorskie techniki, ciekawe style oraz niebanalne motywy. Z czasem sceny z udziałem dronów na stałe zagościły w kinie fabularnym.

Dron – narzędzie, które otworzyło przestworza

Dron, czyli inaczej bezzałogowy statek powietrzny, to urządzenie, które pilotowane jest zdalnie przez operatora. Maszyny te tak naprawdę znane są już od bardzo dawna, a więc nie są wytworem współczesności. Bowiem w czasach pierwszej wojny światowej były wykorzystywane przez wojsko jako latające cele. Obecnie mają one bardzo szerokie zastosowanie. Na przykład stanowią nieocenione wsparcie w pracach badawczych i naukowych oraz akcjach ratowniczych. Pełnią także funkcje przekaźników telekomunikacyjnych lub dostarczają połączenie internetowe do wcześniej niedostępnych miejsc. Równie ciekawym sposobem wykorzystywania dronów jest robienie atrakcyjnych zdjęć oraz nagrywanie nieszablonowych scen krajobrazowych. Dzięki zainstalowanej aplikacji na urządzeniu mobilnym istnieje również możliwość podglądania obrazów z przestworzy w czasie rzeczywistym. Tak więc filmowcy mają pełną kontrolę nad prowadzoną pracą.

Filmy z drona – pomysł na podniebny marketing

Rosnące zainteresowanie statkami powietrznymi i ich możliwościami zaciekawiło bardzo wiele różnych branż. Można by nawet rzec, że drony zrewolucjonizowały też obecny rynek telewizyjny, co możemy zaobserwować na przykład w wielu promocyjnych projekcjach filmowych czy różnych spotach reklamowych. Z pewnością też zauważyliśmy jak wygląda praca dronów w praktyce podczas transmisji m.in. skoków narciarskich czy koncertów muzycznych. Podobnie wiele firm sięgnęło po takie rozwiązanie jako działanie marketingowe, co ważne niezwykle skuteczne, a przy tym bardzo interesujące i atrakcyjne.

Bądźmy w kontakcie

Dane korespondencyjne Kaizen Media Sp. z o.o. ul. Wrocławska 53C/94 30-011 Kraków, Polska KRS 0000674757, REGON 367119604, NIP 6772419021