Interaktywna reklama wideo to rewolucja!
To film wideo z aktywnymi tagami umożliwiającymi interakcję z oglądanym materiałem. Osoba, która ogląda film, samodzielnie może wpłynąć na jego treść, decydować o tym, co zobaczy i co stanie się dalej.
Interaktywne filmy wideo wykorzystuje się
- w sprzedaży,
- budowaniu wizerunku i promocji marki lub produktu,
- e-learningu,
- wirtualnych spacerach,
- prezentacjach.
Reklama interaktywna z opcją bezpośredniego zakupu produktu
To wideo i niezależny e-sklep w jednym! Zobacz, jak to działa:
Teraz użytkownik, który ogląda film i zainteresuje go prezentowany produkt, nie musi już szukać go w internecie. Może dokonać zakupu jednym kliknięciem, bezpośrednio poprzez wideo!
Wideo interaktywne jest:
- Angażujące i atrakcyjne dla widza (który może wpływać na przebieg wideo),
- Skuteczne (przyspiesza proces decyzyjny, umożliwiając zakup poprzez wideo),
- Bardziej efektywne niż tradycyjne wideo.
Dzięki możliwości zastosowania interaktywnych tagów, wideo można wyposażyć w dowolne CTA:
- Opcję zakupu produktu,
- Możliwość zapisania się do newslettera,
- Zarezerwowanie terminu na spotkanie / wizytę,
- Zakup biletu na koncert / konferencję,
- Głosowanie na określoną opcję,
- Wybór alternatywnej wersji zakończenia wideo,
- Przejście do kolejnych widoków / prezentacji / animacji.
I wiele, wiele innych scenariuszy.
Gdzie można zastosować interaktywne wideo?
W zasadzie na każdym nośniku, który umożliwia odtworzenie wideo. Poza ekranem monitora czy komórki, wideo interaktywne stosują info – kioski, interaktywne POS i lustra, stoły i ekrany dotykowe.
Reklama wzbogacona o element interaktywny to przyszłość!
Wideo interaktywne – przykłady realizacji
Reklama interaktywna z opcją zakupu
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Zobacz inne nasze materiały