Oferta Szkolenia medialne

Czy komunikacja z mediami jest ważna w kreowaniu wizerunku firmy? Czy sfera Public Relations jest warta inwestowania i czy może przynieść wymierne korzyści? Czy strategia medialna jest ważna i czy aktywność w mediach społecznościowych może zniszczyć firmę w oczach Klientów? Między innymi takie tematy poruszane są na prowadzonych przez nas spotkaniach.

Nie tylko w Krakowie, ale również w innych miastach Polski przeprowadzamy profesjonalne szkolenia medialne, wizerunkowe i menedżerskie oraz szkolenia Public Relations i sprzedażowe. Nasi pracownicy posiadają bogate doświadczenie w branży marketingowej i informacyjnej dla największych polskich mediów.

Podczas szkoleń wizerunkowych, medialnych i Public Relations uświadamiamy uczestników, jak istotną rolę w promocji własnej firmy oraz kształtowania wizerunku w oczach Klientów mają mechanizmy i strategie marketingowe. Na podstawie wieloletnich doświadczeń oraz wiedzy pokazujemy, co i jak należy zrobić, by dobrze zaprezentować nie tylko swoją firmę i produkt, ale również siebie.

Oferta szkoleń:

medialne (jak wypaść dobrze w mediach: TV, radio, prasa, nowe media)
wizerunkowe (sztuka wystąpień publicznych, przed kamerą, perswazja, porady specjalistów ds. wizażu)
Public Relations (jak komunikować się z otoczeniem, prezentować działania firm, instytucji, fundacji)
sprzedażowe, menedżerskie (jak wykorzystać najnowocześniejsze techniki w walce o klienta)

Program szkoleń:

1. Kontakty z mediami – jak zarządzać komunikacją

TV: wywiad do newsów, reportaży, briefing, konferencja prasowa, „wejście na żywo” jako ekspert, gość w studio.
PRASA: portale internetowe, dzienniki, tygodniki, miesięczniki, itd.
RADIO: wywiad radiowy „opisywanie tego, czego nie widać”
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: jak funkcjonować w rzeczywistości Web 2.0 i nie dać się 3.0.

2. Jak zostać „zwierzęciem medialnym”
3. Perswazja i wpływ, czyli jak mówić i pisać by nas słuchano

Uczestnicy szkolenia otrzymują indywidualną poradę, certyfikaty udziały w szkoleniu, a także nagrane wyłącznie na ich potrzeby materiały wideo (pełna gwarancja poufności – nagrane materiały wideo są następnie ostatecznie kasowane z dysków osób szkolących).  Naszymi trenerami są dziennikarze największych mediów w Polsce (w tym „nowych mediów”), specjaliści PR, ds. wizerunku, a także emisji głosu.

Koordynator działu szkoleń:

Maja Drexler – dziennikarz, specjalista ds.marketingu. Już na pierwszym roku studiów rozpoczęła swoją przygodę z telewizją, która trwa do dziś. Pracowała dla m.in. dla „Faktów” TVN, „Wydarzeń” Polsatu i programów informacyjnych TVP („Panorama”, „Teleexpress”, „Wiadomości”, „Kronika” TVP Kraków). Ma także doświadczenie w PR (w tym wydarzeń kulturalnych). Od lat prowadzi szkolenia medialne dla firm, fundacji, stowarzyszeń, a także warsztaty dziennikarstwa tv dla studentów i dziennikarzy (uczelnie wyższe: Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Papieski, fundacje np.: Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego). Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ, w 2015 r. ukończyła studia Master of Science in Business and Marketing Management w Wyższej Szkole Zarządzania The Polish Open University (dyplom Oxford Brooks University). Laureatka nagrody „Ostrego Pióra” Business Centre Club. Pasjonuje ją tematyka gospodarcza i społeczna.

Back to Top
Close Zoom
Context Menu is disabled by theme settings.