Kaizen Media produkuje rolki i shortsy dostosowane do nowoczesnej komunikacji w social media. Pomagamy firmom i marketerom skutecznie dotrzeć do odbiorców, z użyciem angażujących i dynamicznych treści wideo. A wszystko na abonament dostosowany do potrzeb Klienta.
Rolki – co to? Zastosowanie
Rolki (ang. Reels) to krótkie, dynamiczne filmy wideo, które są popularnym formatem na platformach społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook. Powstały jako odpowiedź na rosnącą popularność TikToka, który spopularyzował krótkie, zabawne lub edukacyjne treści wideo.
Zobacz nasze rolki dla Galerii Krakowskiej – kliknij tutaj oraz tutaj
Rolki trwają zazwyczaj od kilku sekund do maksymalnie 60-90 sekund i są wykorzystywane do angażowania użytkowników poprzez kreatywne prezentacje produktów, poradniki, wyzwania czy zabawne sytuacje.
Produkcja rolek i shortsów – Kaizen Media
Rolki zazwyczaj są pionowe, ponieważ ten format najlepiej pasuje do użytkowników korzystających z aplikacji mobilnych, gdzie ekrany są najczęściej ustawione w pionie. Standardowy format rolek to proporcja 9:16, co odpowiada pionowemu wyświetlaniu na telefonie. Jest to popularny format na platformach takich jak Instagram, Facebook, czy TikTok. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby rolki były również tworzone w innych formatach, na przykład kwadracie o rozdzielczości 1080×1080 pikseli.
Dzięki swojej zwięzłości i atrakcyjności wizualnej rolki przyciągają uwagę odbiorców, co czyni je skutecznym narzędziem marketingowym dla firm, które chcą budować świadomość marki i zwiększać zaangażowanie w social media
Spot kosmetyczny w formie shortsa
Shortsy – co to? Zastosowanie
Shortsy (ang. Shorts) to krótkie, również pionowe filmy wideo, które zyskały popularność głównie na platformie YouTube, ale są także dostępne na innych platformach, jak TikTok czy Instagram Reels. YouTube Shorts to odpowiedź serwisu na formaty typu TikTok i Reels, który umożliwia użytkownikom tworzenie dynamicznych filmików o długości do 60 sekund.
Shortsy służą do szybkiego przekazywania treści w zwięzły, atrakcyjny sposób, często z wykorzystaniem efektów specjalnych, muzyki, filtrów i napisów. Mogą to być treści rozrywkowe, edukacyjne, recenzje produktów czy kulisy powstawania różnych projektów. Dzięki krótkiej formie i szybkiej dostępności shorty są także doskonałym narzędziem do przyciągania uwagi i budowania zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych.
Ile kosztują rolki i shortsy?
No dobra, to pewnie Was najbardziej interesuje.
Działamy w modelu abonamentowym.
Klient musi dostarczyć nam tekst każdej rolki/shortsa.
Cena rolek i shortsów w abonamencie Kaizen Media
Jeśli Klient przesyła nam własne materiały (wideo, zdjęcia, grafiki) a naszym zadaniem jest tylko ich montaż, to uśredniona cena netto 1 rolki lub shortsa w powyższych pakietach abonamentowych wynosi:
czas trwania abonamentu | 4 rolki/shortsy miesięcznie | 8 rolek/shortsów miesięcznie | 12 rolek/shortsów miesięcznie |
1 miesiąc | 450 | 350 | 283 |
3 miesiące | 425 | 337 | 275 |
6 miesięcy | 400 | 325 | 267 |
12 miesięcy | 350 | 300 | 250 |
W przypadku gdy Klient nie dysponuje materiałami wideo, a są one niezbędne do stworzenia rolki/shortsa, nasza ekipa wideo zrealizuje niezbędne ujęcia. Liczba godzin lub dni zdjęciowych do wyceny indywidualnej. Podobnie jak koszt lektora (lub lektorki) jeśli Klient nie chce narracji wygenerowanej przez sztuczną iinteligencję.
To co nasz wyróżnia, to fakt że Kaizen Media jest także studiem animacji, co oznacza że mamy spore kompetencje w obszarze grafiki i efektów vfx, którymi wzbogacamy produkowane przez nas rolki i shortsy.