Poznaj nas lepiej Kim jesteśmy

Krakowski Dom Produkcyjny Kaizen Media. Nasz zespół tworzą dziennikarze, scenarzyści, animatorzy, operatorzy i montażyści o wieloletnim doświadczeniu w pracach w największych telewizjach ogólnopolskich i serwisach internetowych. Te kompetencje przekładamy na tworzenie treści wideo do mediów społecznościowych, na strony www czy do aplikacji mobilnych. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii jesteśmy w stanie dostarczyć wysokiej jakości produkty wideo w budżetach dopasowanych do potrzeb i możliwości Klientów.

Specjalizujemy się w tworzeniu: filmów korporacyjnych, klipów wizerunkowych, reklam, spotów, billboardów sponsorskich do Internetu i TV. Na co dzień jesteśmy oficjalnym producentem informacji dla globalnej stacji Euronews, zapewniamy także nowoczesną obsługę techniczną i dziennikarską zagranicznych ekip telewizyjnych.

Nasze Doświadczenie Nasze
Nasze wieloletnie doświadczenie w branży i setki wykonanych projektów są naszym kapitałem, dzięki któremu spełniamy oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Metoda KAIZEN Metoda
Wyznajemy zasadę, iż należy wciąż doskonalić swe działania, a nawet małe usprawnienia finalnie dają imponujące efekty.
Nasza Kreatywność Nasza
Proponujemy innowacyjne rozwiązania, nie obawiamy się myśleć niesztampowo.
Holistyczne Podejście Holistyczne
Myślimy o człowieku, marce, produkcie całościowo. Doradzamy, pomagamy budować strategie komunikacyjne, współpracujemy z marketerami z firm czy agencji je obsługujących.

Dom produkcyjny

Co robimy?

Prowadzimy szkolenia z zakresu Media Relations, wystąpień publicznych i Marketingu 4.0. Podejście holistyczne do potrzeb i oczekiwań Klientów jest dla nas priorytetem, a dewizą — zgodnie z filozofią Kaizen — ciągłe dążenie do doskonalenia naszych działań, by były one jak najefektywniejsze i najskuteczniejsze.

Doświadczenie dziennikarskie i telewizyjne powoduje, że oprócz dbania o estetykę i atrakcyjność przekazu, kładziemy mocny nacisk na jakość i warstwę merytoryczną treści dla użytkowników Internetu. Naszym zdaniem tylko wtedy poszukiwane przez internautów przekazy marki są dla nich naprawdę wartościowe. Jeśli im zaufają i polubią, będą sami po nie sięgać, co jest przecież sensem Content Marketingu (marketingu treści).

Back to Top
Close Zoom
Context Menu is disabled by theme settings.