Kaizen Media jest studiem animacji i filmowym, którego założycielem jest Leszek Kabłak, dziennikarz, operator i montażysta z 20-letnim doświadczeniem w mediach informacyjnych (m.in. RMF FM, Polsat, TVN24, Interia, Euronews).
Specjalizujemy się w przemyślanych, prostych rozwiązaniach animacyjnych i filmowych w duchu Kaizen, bez marnotrawstwa i z szacunkiem dla Klienta. Stawiamy na stały rozwój i doskonalenie.
Kaizen Media produkuje animacje reklamowe, produktowe, instruktażowe, explainer videos, billboardy sponsorskie do TV, a także wizualizacje 3D obiektów, stoisk na targi czy scen na eventy.
Prawdopodobnie jako pierwsi w Polsce zaczęliśmy tworzyć mikro animacje na social media w postaci postów 3D. Zobacz, jak wyglądają: http://posty3D.pl
Kaizen Media to nie tylko studio animacji 2D/3D. Jesteśmy także producentem wszelkiego rodzaju treści wideo: od spotów reklamowych na potrzeby kampanii CPC (YouTube Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads), przez wideo korporacyjne po filmy dokumentalne emitowane w tradycyjnej telewizji.
Nasz zespół tworzą scenarzyści, animatorzy, operatorzy i montażyści z wieloletnim doświadczeniem w branży multimedialnej. Naszymi klientami końcowymi są zarówno małe, średnie i duże firmy, jak i międzynarodowe korporacje. Chętnie współpracujemy także z agencjami reklamowymi oraz agencjami eventowymi, dla których jesteśmy podwykonawcą animacji oraz filmów.
Dlaczego warto współpracować z Kaizen Media?
Doświadczenie
Nasze wieloletnie doświadczenie w telewizji i internecie, tysiące wykonanych projektów są naszym kapitałem, którym dzielimy się z Klientem, aby jak najlepiej mu pomóc. Stale się udoskonalamy.
Metoda Kaizen
Wierzymy, że należy nieustannie doskonalić swój warsztat i praktyki produkcyjne. Nawet małe usprawnienia finalnie dają imponujące efekty!
Kreatywność
Gdy tylko jest to użyteczne, proponujemy rozwiązania „out of the box”.
Podejście holistyczne
Nasza rola nie kończy się na oddaniu Klientowi filmu korporacyjnego czy animacji reklamowej.
Doradzamy Klientom w tym, gdzie i jak najlepiej inwestować budżet mediowy, aby nie „przepalać kasy”.
Zgodnie z filozofią Kaizen, nieustannie dążymy do doskonalenia naszych działań, by były one jak najbardziej skuteczne.
Doświadczenie dziennikarskie i telewizyjne powoduje, że oprócz dbania o estetykę i atrakcyjność przekazu, kładziemy duży nacisk na jakość i warstwę merytoryczną treści.