Oferta Studio animacji reklamowej 2D/3D

Animacje 2D / 3D
- dla biznesu, instytucji kultury
i samorządów

Skontaktuj się z nami

Jakiej animacji potrzebujesz?

    Jak powstają animacje w Kaizen Media

    TWORZYMY SCENARIUSZ ANIMACJI

    Poznajemy potrzeby, dokładnie przewidujemy efekt.

    ZNAJDUJEMY KREATYWNE ROZWIĄZANIA

    Dodajemy efekt zaskoczenia, dbamy o wyróżnialność.

    PLANUJEMY PROCES REALIZACJI

    Pilnujemy priorytetów, znajdujemy oszczędności.

    Uwzględniamy miejsce emisji

    Mobile, relacje w social mediach, TV czy reklama zewnętrzna. Animacja jest dopasowana do miejsca, w którym będzie oglądana.

    GWARANTUJEMY jakość plików

    Jesteśmy profesjonalni od scenariusza po kwestie techniczne. Animacje dostarczamy w odpowiednich plikach.

    Animacja 2D oraz 3d - czym się różnią?

    Oprócz oczywistych różnic wizualnych są też inne!

    Animacje 2D

    Animacje 2D to krótszy czas wykonania, świetnie komunikują prostotę, znakomicie sprawdzają się w explainer video, są czytelne na małych ekranach i z dużej odległości oraz… na ogół wymagają mniejszego budżetu!

    Animacje 3D

    Animacje 3D to dłuższy czas wykonania i na ogół większe budżety, w zamian za co dostajemy realistyczne proporcje i możliwość nawiązania wprost do rzeczywistego świata i tego, jak zachowują się w nim przedmioty.

    Animacje reklamowe, animacje produktowe, video explainery, animowane czołówki...

    Zobacz, na ile sposobów wykorzystasz animację od kaizen media

    Animacje reklamowe

    Do telewizji, kina lub na YouTube, Facebook, Instagram czy TikTok.

    Animacje produktowe

    Do sklepów online, czołówek, reklam, prezentacji na targi i na ekrany w sklepach.

    ANIMOWANE TŁA

    Do vlogów, prezentacji firmowych, filmów korporacyjnych.

    Video explainer

    Obrazowe wyjaśnienie działania produktu lub usługi, przedstawienie wydarzenia lub idei.

    Mikro animacje 3D

    Do wpisów w social mediach lub prezentacji cech produktu w ecommerce.

    Animowane czołówki, intro i outro

    Animowane zapowiedzi filmów i programów, animacje na początek i koniec filmu.

    Billboardy sponsorskie do TV

    8-sekundowe wskazanie sponsorskie będące zapowiedzią programu telewizyjnego.

    Zaproszenia do subskrybowania i polubienia

    Animacje zawierające call to action i wskazujące miejsce podjęcia pożądanej akcji.

    STUDIO ANIMACJI - JAK PRACUJEMY?

    Proste, przemyślane rozwiązania w duchu Kaizen - wielkie efekty!

    NASZA FILOZOFIA DZIAŁANIA

    SPRAWDŹ, CZY WŁAŚNIE TEGO SZUKASZ
    1.

    Zadajemy pytania i szybko odkrywamy samo sedno projektu.

    2.

    Zaangażowanie zespołu traktujemy jako konieczny punkt wyjścia do angażowania odbiorców.

    3.

    Słuchamy opinii klienta i uwzględniamy w dążeniu do celu.

    4.

    Mamy jasne standardy współpracy.

    5.

    Unikamy tego, co zbędne, co marnuje budżet i czas.

    6.

    Inwestujemy w nowości technologiczne.

    7.

    Doskonalimy animacje w oparciu o wyniki.

    8.

    Szanujemy naszych klientów i pracowników.

    9.

    Ścigamy się sami ze sobą co roku poprawiając wyniki.

    O Nas

    Kaizen Media - 20 lat doświadczenia

    Kaizen Media wyrosło z dużych mainstreamowych mediów. To inspirowane filozofią Kaizen studio animacji, które tworzy również realizacje filmowe. Zostało założone przez Leszka Kabłaka, dziennikarza, operatora i montażystę. Leszek Kabłak doświadczenie i pierwszych współpracowników zdobywał w takich telewizjach jak TVN24, Polsat, Interia, PAP, TV Puls, RMF FM czy Euronews.

    Opinie o Kaizen Media

    Jakie opinie otrzymaliśmy przez Google? SPRAWDŹ WIĘCEJ!
    Kaizen Media to zespół profesjonalistów. Wykonali dla nas wielokrotnie kawał dobrej roboty w zakresie szerokopojętego marketingu. Gorąco Polecam
    Alan
    Współpraca z Kaizen Media okazała się znakomita. Profesjonalne podejście do klienta, elastyczność i szybkość realizacji. Jestem bardzo zadowolony i polecam.
    RTDP 74
    Doskonała współpraca, a jej efekt -film korporacyjny/relacja z wydarzenia - znakomity! Polecam Kaizen Media; profesjonalizm na najwyższym poziomie.
    Małgorzata

    NAPISZ DO NAS

    JAKIEJ ANIMACJI POTRZEBUJESZ?

      FAQ

      Czas produkcji zależy od takich czynników jak długość animacji, jej złożoność, liczba postaci i scen, styl animacji, ilość głosów oraz czy jest to animacja 2D czy 3D. Zazwyczaj w Kaizen Media proces ten trwa od kilku dni do kilku tygodni.

      Animacje video tworzone przez Kaizen Media są:

      • angażujące (przyciągają uwagę widzów)
      • zrozumiałe (ułatwiają zrozumienie skomplikowanych informacji)
      • pamiętane (pozostają w pamięci odbiorców na dłużej)
      • uniwersalne (mogą być dostosowane do różnych grup docelowych)
      • dają pełne prawa do wizerunku postaci (ich wykorzystanie nie jest ograniczone czasowo)

      Tak, tworzenie animacji 3D jest zazwyczaj bardziej skomplikowane, wymaga specjalistycznych umiejętności i narzędzi oraz zajmuje więcej czasu.

      Animacje 2D są często wykorzystywane do klarownego przekazu treści, reklam produktów, oraz w tworzeniu prostych, ale efektywnych animacji edukacyjnych czy też explainer video.

      Animacje 3D są powszechnie używane wszędzie tam, gdzie istotne jest zachowanie rzeczywistych proporcji, odniesienie się do rzeczywistego kontekstu, czyli w branżach takich jak na przykład architektura, medycyna lub produkcja urządzeń.

      Czas produkcji zależy od wielu czynników, takich jak złożoność animacji, długość, i stopień detali. Przybliżony czas to od kilku dni do kilku tygodni.

      Pierwszy etap to tzw. brief, czyli zadawanie kluczowych pytań klientowi, by dobrze zrozumieć cel i kontekst projektu, warunki brzegowe i wymagania techniczne. Następnie powstaje scenariusz animacji, storyboard, szkice postaci i tła, animacje, udźwiękowienie i na koniec finalny montaż, po którym następuje kolaudacja – akceptacja efektu prac z klientem.

      Tak, animacje 2D są skutecznym narzędziem w mediach społecznościowych, umożliwiając klarowne przekazywanie treści i przyciąganie uwagi odbiorców.

      Animacje dają możliwość niskokosztowego testowania alternatywnych wersji realizacji tego samego scenariusza, aby wybrać najbardziej efektywne podejście. Czas między rozpoczęciem prac a emisją jest zwykle krótszy niż w przypadku filmów reklamowych, a budżet bardziej elastyczny. Animacja daje możliwość atrakcyjnego zobrazowania bardziej abstrakcyjnych cech produktu, niewidocznych dla oka.

      Tak, animacje doskonale podkreślają identyfikację wizualną firmy czy też instytucji i z tego względu mogą pełnić rolę materiału, który przede wszystkim ma na celu budowanie wizerunku i świadomości marki.

      Firma powinna udostępnić swoje logo w pliku możliwym do użycia w animacji, może to być format svg, pdf, ai lub png, oraz księgę znaku. Pomożemy w określeniu pozostałych kwestii niezbędnych do rozpoczęcia prac nad animacją.

      Back to Top
      Close Zoom
      Context Menu is disabled by theme settings.
      Masz pytanie? Zadzwoń!