Animacje 2D / 3D
- dla biznesu, instytucji kultury
i samorządów
Animowane reklamy | Montaż filmów z dodaniem animacji | Montaż rolek do social media z animacjami (w abonamencie)
Kliknij tutaj i zobacz nasze animacje!
Napisz do nas
Jakiej animacji potrzebujesz?
Jak powstają animacje w Kaizen Media
TWORZYMY SCENARIUSZ ANIMACJI
Poznajemy potrzeby, dokładnie przewidujemy efekt.
ZNAJDUJEMY KREATYWNE ROZWIĄZANIA
Dodajemy efekt zaskoczenia, dbamy o wyróżnialność.
PLANUJEMY PROCES REALIZACJI
Pilnujemy priorytetów, znajdujemy oszczędności.
Uwzględniamy miejsce emisji
Mobile, relacje w social mediach, TV czy reklama zewnętrzna. Animacja jest dopasowana do miejsca, w którym będzie oglądana.
GWARANTUJEMY jakość plików
Jesteśmy profesjonalni od scenariusza po kwestie techniczne. Animacje dostarczamy w odpowiednich plikach.
Animacja 2D oraz 3d - czym się różnią?
Oprócz oczywistych różnic wizualnych są też inne!
Animacje 2D
Animacje 2D to krótszy czas wykonania, świetnie komunikują prostotę, znakomicie sprawdzają się w explainer video, są czytelne na małych ekranach i z dużej odległości oraz… na ogół wymagają mniejszego budżetu!
Animacje 3D
Animacje 3D to dłuższy czas wykonania i na ogół większe budżety, w zamian za co otrzymujesz realistyczne proporcje i możliwość nawiązania wprost do rzeczywistego świata oraz tego, jak zachowują się w nim przedmioty.
Produkcja animacji 3D
Kreujemy wirtualny świat na podstawie gotowych modeli oraz wymiarów i proporcji rzeczywistych obiektów.
Postprodukcja animacji 3D
Dobieramy starannie kolorystykę i fakturę poszczególnych powierzchni w animacji.
Udźwiękowienie animacji 3D
Korzystamy z gotowej muzyki i efektów dźwiękowych lub sięgamy po autorskie kompozycje nagrane specjalnie do animacji.
Animacje reklamowe, animacje produktowe, video explainery, animowane czołówki...
Zobacz, na ile sposobów wykorzystasz animację od kaizen media
Animacje reklamowe
Do telewizji, kina lub na YouTube, Facebook, Instagram czy TikTok.
Animacje produktowe
Do sklepów online, czołówek, reklam, prezentacji na targi i na ekrany w sklepach.
ANIMOWANE TŁA
Do vlogów, prezentacji firmowych, filmów korporacyjnych.
Video explainer
Obrazowe wyjaśnienie działania produktu lub usługi, przedstawienie wydarzenia lub idei.
Mikro animacje 3D
Do wpisów w social mediach lub prezentacji cech produktu w ecommerce.
Animowane czołówki, intro i outro
Animowane zapowiedzi filmów i programów, animacje na początek i koniec filmu.
Billboardy sponsorskie do TV
8-sekundowe wskazanie sponsorskie będące zapowiedzią programu telewizyjnego.
Zaproszenia do subskrybowania i polubienia
Animacje zawierające call to action i wskazujące miejsce podjęcia pożądanej akcji.
NASZA FILOZOFIA DZIAŁANIA
SPRAWDŹ, CZY WŁAŚNIE TEGO SZUKASZ
1.
Zadajemy pytania i szybko odkrywamy samo sedno projektu.
2.
Zaangażowanie zespołu traktujemy jako konieczny punkt wyjścia do angażowania odbiorców.
3.
Słuchamy opinii klienta i uwzględniamy w dążeniu do celu.
4.
Mamy jasne standardy współpracy.
5.
Unikamy tego, co zbędne, co marnuje budżet i czas.
6.
Inwestujemy w nowości technologiczne.
7.
Doskonalimy animacje w oparciu o wyniki.
8.
Szanujemy naszych klientów i pracowników.
9.
Ścigamy się sami ze sobą co roku poprawiając wyniki.
O Nas
Kaizen Media - 20 lat doświadczenia
Kaizen Media wyrosło z dużych mainstreamowych mediów. To inspirowane filozofią Kaizen studio animacji, które tworzy również realizacje filmowe. Zostało założone przez Leszka Kabłaka, dziennikarza, operatora i montażystę. Leszek Kabłak doświadczenie i pierwszych współpracowników zdobywał w takich telewizjach jak TVN24, Polsat, Interia, PAP, TV Puls, RMF FM czy Euronews.
Opinie o Kaizen Media
Jakie opinie otrzymaliśmy przez Google? SPRAWDŹ WIĘCEJ!
Bądźmy w kontakcie
Co dziś wycenić?
FAQ
Czas produkcji zależy od takich czynników jak długość animacji, jej złożoność, liczba postaci i scen, styl animacji, ilość głosów oraz czy jest to animacja 2D czy 3D. Zazwyczaj w Kaizen Media proces ten trwa od kilku dni do kilku tygodni.
Animacje video tworzone przez Kaizen Media są:
- angażujące (przyciągają uwagę widzów)
- zrozumiałe (ułatwiają zrozumienie skomplikowanych informacji)
- pamiętane (pozostają w pamięci odbiorców na dłużej)
- uniwersalne (mogą być dostosowane do różnych grup docelowych)
- dają pełne prawa do wizerunku postaci (ich wykorzystanie nie jest ograniczone czasowo)
Tak, tworzenie animacji 3D jest zazwyczaj bardziej skomplikowane, wymaga specjalistycznych umiejętności i narzędzi oraz zajmuje więcej czasu.
Animacje 2D są często wykorzystywane do klarownego przekazu treści, reklam produktów, oraz w tworzeniu prostych, ale efektywnych animacji edukacyjnych czy też explainer video.
Animacje 3D są powszechnie używane wszędzie tam, gdzie istotne jest zachowanie rzeczywistych proporcji, odniesienie się do rzeczywistego kontekstu, czyli w branżach takich jak na przykład architektura, medycyna lub produkcja urządzeń.
Czas produkcji zależy od wielu czynników, takich jak złożoność animacji, długość, i stopień detali. Przybliżony czas to od kilku dni do kilku tygodni.
Pierwszy etap to tzw. brief, czyli zadawanie kluczowych pytań klientowi, by dobrze zrozumieć cel i kontekst projektu, warunki brzegowe i wymagania techniczne. Następnie powstaje scenariusz animacji, storyboard, szkice postaci i tła, animacje, udźwiękowienie i na koniec finalny montaż, po którym następuje kolaudacja – akceptacja efektu prac z klientem.
Tak, animacje 2D są skutecznym narzędziem w mediach społecznościowych, umożliwiając klarowne przekazywanie treści i przyciąganie uwagi odbiorców.
Animacje dają możliwość niskokosztowego testowania alternatywnych wersji realizacji tego samego scenariusza, aby wybrać najbardziej efektywne podejście. Czas między rozpoczęciem prac a emisją jest zwykle krótszy niż w przypadku filmów reklamowych, a budżet bardziej elastyczny. Animacja daje możliwość atrakcyjnego zobrazowania bardziej abstrakcyjnych cech produktu, niewidocznych dla oka.
Tak, animacje doskonale podkreślają identyfikację wizualną firmy czy też instytucji i z tego względu mogą pełnić rolę materiału, który przede wszystkim ma na celu budowanie wizerunku i świadomości marki.
Firma powinna udostępnić swoje logo w pliku możliwym do użycia w animacji, może to być format svg, pdf, ai lub png, oraz księgę znaku. Pomożemy w określeniu pozostałych kwestii niezbędnych do rozpoczęcia prac nad animacją.