Film reklamowy, zwłaszcza w czasach kryzysu jakim jest pandemia koronawirusa, może skuteczniej zwrócić uwagę na markę, jej produkt lub usługę.
Do odbiorcy dociera aż 95% treści zawartej w wideo. I zaledwie 10% tego, co przeczyta.
Gdy dodamy do tego fakt, że aż 88% Polaków ogląda treści wideo w Internecie, a praktycznie każda platforma Social Media preferuje treści multimedialne (filmiki, animacje) to trudno nie zgodzić się, że stare chińskie przysłowie mówiące, że „jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów” jest aktualne bardziej niż kiedykolwiek.
Blisko połowa uczestników badania PAYBACK Opinion Poll przyznaje, że filmy pomagają im w podjęciu decyzji o zakupie produktu. Dopasowany do zainteresowań film reklamowy pozwala przyszłym klientom dowiedzieć się o aktualnych promocjach, czy zaletach produktu.
Film reklamowy przekazuje treść efektywniej, niż statyczne zdjęcie czy tekst. Z jego pomocą można w pełni zademonstrować produkt, pokazać go choćby w formie animacji 2D lub 3D, przedstawić jego działanie. Sprawić, aby klient mu zaufał i chciał go nabyć.
Tym właśnie kierujemy się w Kaizen Media. Specjalizujemy się w produkcji filmowej wspierającej biznes. Wieloletnie doświadczenie naszej ekipy przekłada się na produkcje filmowe wysokiej jakości, a zarazem na każdą kieszeń.
Każdy film reklamowy realizujemy zgodnie z oczekiwaniami klienta, dbając o budżet i cele marketingowe, jakie film ma osiągnąć.
Filmy reklamowe wyróżniają z tłumu konkurencji zarówno małe, jak i duże firmy, budują wizerunek instytucji publicznych, fundacji, oraz prestiż ośrodków naukowych.
Filmy wizerunkowe zachęcają potencjalnych inwestorów i partnerów do współpracy.
Produkujemy także filmy rekrutacyjne wspierające firmy w procesie rekrutacji pracowników. Tak, tak, wideo lepiej niż tekst pokazuje zalety i bonusy oczekujące na pracownika. Filmy employer brandingowe atrakcyjniej, a przez to skuteczniej zachęcają do aplikowania na konkretne stanowisko.
Naszym hasłem reklamowym jest stwierdzenie: „Marki wygrywają obrazem”. Nie musicie wierzyć nam na słowo, przekonajcie się sami. Zapraszamy do współpracy.