Co zrobić, gdy klient chce mieć lato zimą, a z oczywistych względów nie jest to możliwe? To, co zrobiliśmy my – dla marki Mixtum. Wykorzystaliśmy animacje 3D, żeby stworzyć odpowiednie warunki dla wprowadzenia nowego produktu marki.
Firma Mixtum wprowadza na rynek nowy preparat do walki z glonami, mchami i porostami. Na potrzeby kampanii Facebook Ads oraz Google Ads przygotowaliśmy dla Klienta pakiet trzech kreacji, dopasowanych do płatnych kampanii reklamowych.
Ponieważ Klient chciał zdążyć z emisją w maju, a za oknem było jeszcze szaro i ponuro, nikt też nie miał wypełnionych basenów postanowiliśmy na potrzeby kampanii CPC stworzyć pakiet animacji 3D.
Przygotowaliśmy scenariusze: 6-sekundowego Bumper Ad, który najlepiej sprawdza się w promocji na YouTube, 15-sekundowego In-Stream, który znalazł zastosowanie dodatkowo w Social Media (na Facebooku Klienta) oraz 30-sekundowego spotu wizerunkowego, który oprócz kanału YouTube oraz Facebooka, idealnie nadaje się na stronę internetową.
Od Klienta otrzymaliśmy jedynie zdjęcia pojemnika z preparatem Glon-Off. Resztę zrobiliśmy sami, łącząc dedykowaną animację ze zdjęciami z naszych baz stocków. Muzyka i lektor na pole eksploatacji Internet dopełniły dzieła. Produkcja reklam na YouTube, mając możliwość wykorzystania animacji 3D daje naprawdę ogromne możliwości.
Czas realizacji pakietu multimediów na potrzeby kampanii Google Ads lub Facebook Ads zależy w głównej mierze od tego, ile i jakimi materiałami dysponuje Klient. W tym przypadku prace trwały 10 dni.
Produkcja animacji odbywa się w Krakowie, ale realizujemy zlecenia klientów z całej Polski.