Silnik Google skanuje każdą klatkę zamieszczonych na YouTube multimediów. Zarówno pod kątem potencjalnych naruszeń praw własności, gdy w filmie czy animacji znajduje się muzyka, ale także treści.
To pokazuje ogromną moc tego narzędzia i dobitnie obrazuje, że produkcja filmu wizerunkowego oraz późniejsze umieszczenie go w serwisie YouTube powinny być rozważone przez każdą firmę czy organizację. Dlaczego to tak ważne?
Wypowiadane przez lektora treści, nawet bez dodatkowej transkrypcji napisów bardzo wspierają proces SEO. To, co istotne to to, że film na potrzeby pozycjonowania musi zawierać frazy kluczowe.
Nasz film dla Optimum Materace jest przykładem takiej realizacji. Postawiliśmy przede wszystkim na przekaz, konkretną treść. Do treści dopasowaliśmy obraz – nasza ekipa wykonała zdjęcia w lokacji Klienta. Filmowanie wewnątrz zakładu oraz zdjęcia z drona zajęły jeden dzień. W procesie postprodukcji – jako że był to film do SEO – dodaliśmy napisy w edytorze kanału YouTube.
W innej wersji dla Klienta zaszyliśmy napisy na potrzeby emisji filmu na targach branżowych oraz na ekranach w salonach sprzedaży materacy Optimum. Nasz film został dodatkowo przetłumaczony na języki angielski, szwedzki oraz duński i posłuży firmie do działań marketingowych w Skandynawii.
Zajmujemy się produkcją filmową na terenie Krakowa, Małopolski, ale i całej Polski, a każdy projekt dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klientów.