Wideo na Social Media

Większość firm stosuje w komunikacji w mediach społecznościowych ze swoimi obecnymi klientami, tymi potencjalnymi oraz z pracownikami grafiki, zdjęcia i teksty. Aby się wyróżnić, zaskakiwać, poinformować w pełniejszy sposób o swoim produkcie i osiągnąć szersze zasięgi, coraz więcej firm używa przekazu wideo. Dzięki obrazowi, tekstowi, mowie i muzyce możemy przekazać dużo więcej treści. Formami jakie cieszą się największą popularnością są: wideoposty, wideowizytówki firm, prezentacje produktów, historie osób, które odniosły sukces w swojej branży, zadowolonych klientów (testimonial), pracowników. Marki, które wybierają tego typu działania pokazują, że są nowoczesne, transparentne a ich firma jest pełna osób, które identyfikują się z nią. Z uwagi na pandemię niektóre przekazy możemy nagrywać w siedzibie firmy z zachowaniem procedur bezpieczeństwa, w studio, w plenerze, a także zdalnie (on-line) oraz z użyciem gotowych, licencjonowanych plików wideo (stoki).