Blog Aktualności Kaizen Media

Aktualności Kaizen Media

Kaizen Media to zewnętrzny dział multimedialny, specjalizujący się w produkcji animacji i filmów korporacyjnych dla małych i dużych firm w modelu abonamentowym. Dlaczego firmie bardziej opłaca się mieć zewnętrznego producenta animacji i filmów? Zewnętrzny producent multimedialny, zaopatrujący firmę w animacje czy filmy produktowe może być dla Klienta korzystny z kilku powodów. Po pierwsze, firma nie...
Czytaj więcej
Video explainer, czyli film instruktażowy to rodzaj krótkiego filmu lub animacji, który ma na celu wyjaśnienie złożonych lub abstrakcyjnych koncepcji, produktów, usług lub procesów w sposób prosty i zrozumiały dla widza. Video explainer w formie animacji 2D Nasze studio animacji zrealizowało taki właśnie film instruktażowy dla firmy e-point. Nasz Klient chciał zakomunikować swój produkt: CMS...
Czytaj więcej
Cena spotu wyborczego zależy od pomysłu zapisanego w scenariuszu. Najtańsze realizacje Kaizen Media kosztują poniżej 1500 złotych! Są to programowe animacje 2D. Spot wyborczy to krótki film lub animacja, z przeznaczeniem do emisji w telewizji, ale obecnie przede wszystkim w Internecie (YouTube, Facebook). Jest używany przez kandydatów lub partie polityczne w trakcie kampanii wyborczej. Spoty wyborcze mają...
Czytaj więcej
Animacja logotypu stanowi istotny element strategii marketingowej. Pomaga wyróżnić się na tle konkurencji i budować pozytywne postrzeganie marki. Mieliśmy przyjemność ożywić logotyp największego fanklubu, najstarszego klubu w Polsce: Cracovia Oldschool Animacja logotypu – zastosowanie Oto kilka powodów, dla których animacja logotypu może być bardzo przydatna: Zapraszamy do współpracy! Kaizen Media to sprawdzony, zewnętrzny dział kreatywny...
Czytaj więcej
Kraków: 7 okręgów wyborczych, setki kandydatów na radnych. Najłatwiej i najefektywniej przedstawić te wszystkie informacje wyborcze z pomocą animacji. W wyborach samorządowych 2024 roku mamy zaszczyt wspierać multimedialnie prof. Andrzeja Kuliga. Na konwencję wyborczą kandydata przygotowaliśmy taką oto animację 2D. Z pomocą animacji 2D, uczestnicy konwencji wyborczej mogli w łatwy i atrakcyjny sposób poznać nie...
Czytaj więcej
Intro na YouTube to krótka kreacja wyświetlana na początku filmów na danym kanale. Studio animacji Kaizen Media realizuje takie efektowne kreacje multimedialne. Poniżej przykład intro na YouTube, zrealizowany przez nas dla zaprzyjaźnionej marki So!Invest, która regularnie publikuje ciekawe treści filmowe ze świata nieruchomości, na swoim kanale w „największej telewizji świata”. Jak zrobić intro na YouTube?...
Czytaj więcej
Produkujemy spoty wyborcze, filmy o kandydatach, animacje programowe. Słowem: materiały niezbędne do skutecznej kampanii wyborczej w Internecie. Produkcja spotu wyborczego: dla kogo? Po nasze doświadczenie dziennikarskie i kreatywne sięgają sztaby wyborcze przy okazji wszelakich wyborów (samorządowych, europejskich, parlamentarnych). Pracujemy tylko dla kandydatów których lubimy, z których poglądami się utożsamiamy. Dotyczy to również partii politycznych. Pracujemy...
Czytaj więcej
Kaizen Media to studio animacji, specjalizujące się w tworzeniu zarówno animacji 2D, jak i 3D. Dostarczamy wysokiej jakości produkty dla klientów z wielu branż. Produkcja animacji 2D/3D W zakresie animacji 2D, Kaizen Media wykorzystuje tradycyjne techniki rysunku oraz nowoczesne narzędzia komputerowe, aby stworzyć płynne, dynamiczne i kreatywne animacje. Dzięki zrozumieniu unikalnych wymagań projektu, nasze studio...
Czytaj więcej
Projektowanie voucherów prezentowych to proces tworzenia atrakcyjnych, czytelnych i skutecznych kart, uprawniających do określonych korzyści, zniżek lub usług. Co to jest voucher? Voucher to dokument lub karta, która uprawnia do pewnych korzyści, zniżek, bądź świadczeń. Może przyjmować różne formy i być wykorzystywany w różnych kontekstach. Voucher: rodzaje i zastosowanie Voucher zakupowy: Jest to forma promocji,...
Czytaj więcej
Produkcja animacji to nasza specjalność i nasze firmowe USP. Kaizen Media jest producentem animacji 2D i animacji 3D, postów 3D oraz wizualizacji 3D. Produkcja animacji może być zarówno tradycyjna, oparta na ręcznym rysunku klatek, jak i nowoczesna, wykorzystująca zaawansowane oprogramowanie do tworzenia animacji 2D i 3D. Proces ten obejmuje wiele kroków, takich jak:
Czytaj więcej
Filmy wyświetlane na stoiskach firmowych na targach mogą być skutecznym narzędziem marketingowym. Korzystają z niego także instytucje kultury. Podczas organizowanych w Krakowie 26. Międzynarodowych Targów Książki, Fundacja Wisławy Szymborskiej zaprezentowała niezwykłe gadżety i pamiątki. Mieliśmy przyjemność zrealizować film na targi dla Fundacji Noblistki. A ściślej animację 2D: w dwóch wersjach, pionowej na ekrany pionowe oraz...
Czytaj więcej
Prowadzenie kanału na YouTube może mieć wiele różnych celów i korzyści, w zależności od osobistych bądź zawodowych motywacji. Ale uwaga: wymaga zaangażowania, czasu i pracy! Przed rozpoczęciem warto dokładnie przemyśleć, jaki cel chce się osiągnąć i jakie treści tworzyć. Jak prowadzić kanał na YouTube? Prowadzenie kanału na YouTube musi wiązać się z pasją. Bez niej, trudno będzie...
Czytaj więcej
Film korporacyjny to rodzaj filmu, który jest tworzony przez przedsiębiorstwa, firmy lub organizacje w celu komunikacji z różnymi grupami odbiorców, takimi jak pracownicy, klienci, inwestorzy czy partnerzy biznesowi. Jest to narzędzie służące do przekazywania informacji, prezentowania działań firmy oraz budowania wizerunku i relacji z interesariuszami. Filmy korporacyjne mogą przyjmować różne formy, takie jak animacje, film...
Czytaj więcej
Lider rynku prywatnych usług zdrowotnych w naszym kraju nie tylko dba o zdrowie Polaków. Grupa Lux Med wspiera także inicjatywy na rzecz ratowania planety. Mieliśmy przyjemność zrealizować dla tego Klienta relację filmową z wydarzenia, a dokładnie z Green Film Festival w Krakowie. Relacja filmowa z wydarzenia czyli? Relacja filmowa z wydarzenia lub eventu (jak przyjęło się ją także określać...
Czytaj więcej
Bandy reklamowe umieszczone wokół boiska są najpopularniejszą formą reklamy na stadionie. Firmy mogą umieszczać na nich swoje logo, hasła reklamowe oraz informacje o produktach lub usługach. Nasze animacje dla MB House Development wyświetlane są w czasie meczów piłkarskiej PKO Ekstraklasy podczas meczów Puszczy Niepołomice. Skuteczność band reklamowych W czasie trwania wydarzenia sportowego, treści reklamowe na...
Czytaj więcej
Zapierająca dech w piersiach animacja nie tylko może być nowoczesną i atrakcyjną scenografią, ale także ważnym elementem scenariusza eventu. Animacja w świecie poezji Od wielu lat Kaizen Media wspiera multimedialnie Fundację Wisławy Szymborskiej i organizowaną co roku Galę, podczas której wręczana jest Nagroda imienia Noblistki. Nasze animacje są istotnymi elementami składowymi tego święta polskiej poezji....
Czytaj więcej
Sztuczna inteligencja może wspierać i optymalizować proces wideo marketingu, ale na ten moment jeszcze go nie zastąpi. AI brakuje ludzkiej kreatywności i interpretacji. Ponadto człowiek potrafi tworzyć emocjonalne i przekonujące historie (storytelling), które mogą skutecznie dotrzeć do innych ludzi. Sztuczna inteligencja jeszcze tego nie potrafi, co nie oznacza że wkrótce się tego „nie nauczy”. Dlaczego...
Czytaj więcej
Film z konferencji pozwala utrwalić i dzielić się wiedzą, doskonalić organizację przyszłych wydarzeń oraz promować markę i osiągnięcia organizatorów. Kaizen Media specjalizuje się w produkcji filmów z konferencji. Zrealizowaliśmy ich wiele dla instytucji samorządowych, edukacyjnych czy prywatnych firm. Film z konferencji naukowej Naszą najnowszą realizacją jest film z konferencji, dla WordLINK Foundation. Nasz film z konferencji naukowej dokumentuje...
Czytaj więcej
Postanowiliśmy napisać ten tekst, gdyż zdarzają się Klienci, którzy nie do końca rozumieją, czym różni się animacja 2D od animacji 3D? No to sprawdźmy… W dzisiejszym świecie animacji cyfrowej zarówno animacja 2D, jak i animacja 3D odgrywają ważną rolę w produkcji filmów, reklam, gier komputerowych i wielu innych dziedzinach. Zarówno animacja 2D, jak i 3D mają swoje...
Czytaj więcej
Sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI) ma już szerokie zastosowanie w reklamie internetowej. Oto kilka przykładów, jak AI może być wykorzystywana w tym obszarze działań marketingowych: Warto pamiętać, że zastosowanie sztucznej inteligencji w reklamie w Internecie wiąże się również z pewnymi wyzwaniami i kwestiami etycznymi, takimi jak prywatność danych czy kwestie przejrzystości. Dlatego istotne jest odpowiednie...
Czytaj więcej
Animacja 2D jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi video explainer dostępnych obecnie. Dzięki swojej prostocie, wszechstronności i atrakcyjności wizualnej, animacja 2D ma niezwykłą zdolność przekazywania skomplikowanych idei i informacji w sposób zrozumiały oraz przystępny dla odbiorcy. Jednym z głównych powodów, dla których animacja 2D jest tak skutecznym video explainer, jest jej zdolność do uproszczenia i...
Czytaj więcej
Wybór zależy od Twojego celu, grupy docelowej i rodzaju treści, które zamierzasz publikować. Z perspektywy ogólnej widowni i długotrwałości treści, YouTube jest lepszą platformą do publikacji filmów promocyjnych. Nie tylko dlatego, że jest jedną z najpopularniejszych stron internetowych na świecie i oferuje szerokie spektrum treści, które przyciągają różne grupy odbiorców. Pozwala tworzyć dłuższe filmy, mieć...
Czytaj więcej
Publikując odpowiednie treści multimedialne, jak filmiki czy animacje, możesz budować swoją markę (także osobistą) i rozwijać swoje profesjonalne kontakty. Publikowanie filmików na LinkedIn może przynieść wiele korzyści zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i dla firm. Czy warto publikować filmiki na LinkedIn? Oto kilka powodów, dlaczego warto publikować filmiki i animacje na tej platformie: Jaki filmik...
Czytaj więcej
Informacja o jubileuszu firmy z pomocą animacji jest doskonałym pomysłem! Animacja jubileuszowa efektownie i skutecznie przekaże tę wiadomość na stronie internetowej firmy oraz w jej różnych kanałach komunikacji. Po pierwsze, animacja na stronie internetowej jest atrakcyjna wizualnie i przyciąga uwagę odbiorców. Dzięki ruchomym obrazom, dźwiękom i ciekawej grafice animacja jest w stanie wyróżnić się spośród...
Czytaj więcej
Najprostsza odpowiedź: taki, aby obejrzały go miliony widzów! Łatwo napisać, trudno osiągnąć (zwłaszcza organicznie). Jednak gdy spełni się kilka zasad… Jaka miniaturka filmu na YouTube? Pierwsze wrażenie robi się tylko raz! Pamiętaj, że miniaturka filmu jest często pierwszą rzeczą, którą widzowie zobaczą, dlatego ważne jest, aby była atrakcyjna i zachęcająca do kliknięcia. Oto kilka wskazówek,...
Czytaj więcej
Kaizen Media zrealizowało film reklamowy o wyjątkowym miejscu regeneracji żurawi budowlanych. Zobaczcie jak wygląda proces naprawy i modernizacji tych wielkich, stalowych urządzeń. Żurawie budowlane są używane do podnoszenia i przenoszenia z miejsca na miejsce ciężkich przedmiotów, materiałów i narzędzi. Są niezbędne na każdym dużym placu budowy, stanowią niezbędne wsparcie ekip budowlanych. Ale jak to w...
Czytaj więcej
Od lat produkujemy filmy dokumentalne dla polskich i zagranicznych domów produkcyjnych oraz telewizji. Właściciel Kaizen Media, były dziennikarz/operator/montażysta Leszek Kabłak jeszcze w czasach swojej pracy w TVN24 realizował filmy dokumentalne z wielu zakątków świata. Między innymi z Chile, ze spektakularnej akcji ratunkowej 33 górników, uwięzionych pod pustynią Atakama, w kopalni miedzi i złota San Jose....
Czytaj więcej
Jak zwrócić uwagę klientów na najnowszą kolekcję? Z pomocą Fashion Flash Mob! Taką niezwykłą imprezę zorganizowała dla Galerii Krakowskiej agencja Studio2. Czym jest Flash Mob? No właśnie, zacznijmy może od wyjaśnienia tego pojęcia. Flash Mob to wydarzenie, w którym grupa osób gromadzi się w określonym miejscu i czasie, aby wykonać krótką, zwykle spektakularną i zaskakującą...
Czytaj więcej
Film promocyjny jest skutecznym narzędziem marketingowym, które może przynieść wiele korzyści dla firm w różnych branżach. Może on przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, zwiększyć zasięg marki i pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Poniżej przedstawiamy kilka ważnych powodów, dla których warto zainwestować w film promocyjny dla firmy. Film promocyjny – zalety i cele zastosowania Kaizen Media...
Czytaj więcej
Spot reklamowy może skutecznie zwrócić uwagę użytkowników największej platformy wideo świata, YouTube na Twoją markę i zachęcić do interakcji z nią. A już na pewno zwróci uwagę dzięki kampanii YouTube Ads! Reklamy na platformie YouTube to jedna z najskuteczniejszych metod promowania produktów i usług. Dzięki dużej ilości użytkowników i ich zainteresowaniom, reklamy na YouTube mogą...
Czytaj więcej
YouTube to jedna z największych i najpopularniejszych platform internetowych, która umożliwia użytkownikom publikowanie i udostępnianie treści wideo na całym świecie. Posiadanie kanału firmowego na YouTube może być bardzo wartościowe! Zalety posiadania kanału na YouTube Poniżej prezentujemy kilka powodów, które najlepiej odpowiadają na pytanie: dlaczego warto założyć kanał na YouTube? Jednym z największych atutów YouTube jest...
Czytaj więcej
Publikowanie filmów na LinkedIn to dobry sposób na zwiększenie widoczności i zaangażowania wśród profesjonalnej społeczności. Kluczową jest wartość treści. Publikując film na LinkedIn, można dotrzeć do szerokiej widowni w swojej branży, zwiększyć zasięg swoich treści oraz wzbudzić większe zaangażowanie wśród osób już obserwujących profil. Film na LinkedIn pozwala na pokazanie firmy „od kuchni”, w bardziej...
Czytaj więcej
Oglądanie instrukcji obsługi na YouTube to bez wątpienia najpopularniejszy sposób, zwłaszcza wśród młodszych pokoleń. Jednym z głównych powodów, dla których nie tylko młodzi ludzie wolą oglądać wideo poradniki na YouTube, jest fakt, że filmy są łatwiejsze do przyswojenia, bardziej atrakcyjne niż tekst a także zawsze pod ręką. Bo dziś każdy ma w swojej komórce internet,...
Czytaj więcej
Targi to świetne miejsce do promocji swojej marki, produktów i usług, a film może być skutecznym narzędziem w tej dziedzinie. Dobrze zrealizowany film na targi może przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i przekazać im ważne informacje na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług. Dynamiczne i atrakcyjne wizualnie filmy na targi skuteczniej od wizytówek czy ulotek...
Czytaj więcej
Statystyki pokazują, że wideo produktowe jest bardzo skutecznym narzędziem wspierającym sprzedaż. Według badań, 85% klientów preferuje oglądanie wideo produktowego przed zakupem produktu, a 52% kupujących stwierdziło, że po obejrzeniu wideo produktowego poczuło większą pewność w dokonaniu zakupu. Ponadto, wideo produktowe może zwiększyć konwersję o 80%, a strony internetowe z wideo produktowym o 2-3 razy dłużej...
Czytaj więcej
Video marketing jest jednym z najbardziej efektywnych i szybko rozwijających się narzędzi marketingu na świecie. W ostatnich latach obserwowano wiele zmian i trendów w tej dziedzinie, które wpłynęły na sposób, w jaki firmy i marki wykorzystują wideo do promocji swoich produktów i usług. Trendy w marketingu wideo Oto kilka z najważniejszych trendów w video marketingu,...
Czytaj więcej
Showreel to krótki film pokazujący najlepsze prace artysty lub firmy. To swoiste „the best of” aktorów, reżyserów, montażystów, animatorów, operatorów kamer, grafików i wielu innych zawodów związanych z branżą filmową i reklamową. Celem showreel jest zaprezentowanie pełnego spektrum umiejętności i doświadczenia potencjalnym klientom i pracodawcom. Jak stworzyć showreel ? Tworzenie showreel może być czasochłonne, ponieważ...
Czytaj więcej
Spot reklamowy i film reklamowy to dwa różne rodzaje reklamy, które różnią się między sobą czasem trwania, formą i celem. Spot reklamowy to krótka forma reklamy, która trwa zwykle 30 sekund lub krócej. Celem tego typu reklamy jest przekazanie kluczowej informacji o produkcie w jak najszybszym czasie, w możliwie najbardziej atrakcyjny i zapadający w pamięć...
Czytaj więcej
Animacja logotypu to proces tworzenia ruchomej wersji logo firmy. Polega na zaprojektowaniu logo, które będzie się poruszać i zmieniać w różny sposób, aby przyciągać uwagę i wyróżniać markę. Warto mieć animację logotypu, ponieważ pomaga w zapadnięciu w pamięć i budowaniu rozpoznawalności marki. Animacja logotypu jest szczególnie przydatna w przypadku reklam w telewizji, filmów i prezentacji,...
Czytaj więcej
Explainer video to rodzaj animacji, która ma na celu wyjaśnienie skomplikowanej koncepcji, produktu lub usługi w prosty i zrozumiały sposób. Służy do przedstawienia informacji, które mogłyby być trudne do zrozumienia w innej formie, takiej jak tekst czy obraz. Explainer video jest często stosowane w marketingu, szczególnie w przypadku nowych produktów lub usług, które trudno jest...
Czytaj więcej
Filmy promocyjne to jeden z najważniejszych elementów marketingu firmy. Służą one do przedstawienia produktów lub usług, a także budowaniu marki. Istnieje wiele rodzajów filmów promocyjnych. Rodzaje filmów promocyjnych Dla kogo filmy promocyjne? Efektowne i skuteczne filmy promocyjne są niezbędne dla każdej firmy, która chce zwiększyć swoją widoczność i zwiększyć sprzedaż. Dzięki filmom promocyjnym, firmy mogą...
Czytaj więcej
Każda szanująca się firma czy instytucja jest obecna w Internecie. Film na stronie www lub cover video na Facebooku „na dzień dobry” angażują uwagę Internauty. Kaizen Media produkuje atrakcyjne i nowoczesne filmy na strony internetowe, w myśl zasady że pierwsze wrażenie robi się tylko raz! Jaki film na stronę internetową? Rozdzielczość filmu na stronę www...
Czytaj więcej
Lotniska, dworce, biurowce, gabinety lekarskie i instytucje publiczne. Co je łączy? Sieć monitorów i własna emisja treści. Produkcja filmów do autopromocji, to także oferujemy naszym Klientom. Nie ma nic lepszego niż bycie nadawcą własnych treści reklamowych. Niewielu szczęściarzy może sobie na to pozwolić. Ale gdy pozwalają na to warunki – warto korzystać z zawieszonych pod...
Czytaj więcej
Atrakcyjny film promocyjny z wydarzenia jest jego najlepszym podsumowaniem. Od początku istnienia, Kaizen Media realizuje relacje z eventów małych i dużych. Film promocyjny lepszą inwestycją niż catering Tak, postanowiliśmy tym nagłówkiem nieco sprowokować organizatorów eventów. Często wydaje im się, że najważniejszy jest catering. Błąd! Czemu? Gdyż gdy tylko uczestnicy konferencji, sympozjum czy kongresu zjedzą już...
Czytaj więcej
„Rekrut film”- to działa! Filmy mogą bawić, zachwycać ale także rekrutować pracowników. Coraz więcej firm sięga po film rekrutacyjny. Najbardziej doświadczeni marketerzy wiedzą, że z pomocą wideo można realizować nie tylko cele promocyjne czy sprzedażowe. Ruchomy obraz, czyli film jest najbardziej atrakcyjnym narzędziem marketingu. Ludzie wolą oglądać, niż czytać. GT-Construction rekrutuje filmem Kaizen Media Dla...
Czytaj więcej
Marki wykorzystują marketing wideo bardziej niż kiedykolwiek. Jeśli myślisz o stworzeniu swojego pierwszego filmu reklamowego — to jest ten moment! Kaizen Media: napiszemy Ci scenariusz Niezależnie od tego, czy planujesz nagrać film instruktażowy czy film reklamowy – Twoim celem jest przyciągnięcie uwagi widza. Zazwyczaj podstawą dobrego filmu jest interesujący scenariusz. Dlaczego warto pisać scenariusze wideo? Oprócz walorów artystycznych,...
Czytaj więcej
Film promocyjny to pojęcie dość obszerne. Każda firma ma inne cele, inne priorytety reklamowe i co innego chce komunikować z jego pomocą. Stażowy film promocyjny  GT-Construction to jeden z czołowych generalnych wykonawców w Krakowie. Działająca w całym kraju firma poszukuje najlepszych absolwentów szkół technicznych, myślących o karierze w budownictwie. GT-C uczy fachu w praktyce, bo...
Czytaj więcej
Jak Cię widzą, tak Cię piszą – to znane przysłowie pozostaje wciąż aktualne. Film promocyjny, film reklamowy czy film wizerunkowy opowiedzą więcej o marce niż tysiąc słów! Film promocyjny na stronę www  Żyjemy w epoce obrazka. I to ruchomego. Aby zwrócić na siebie uwagę, nie wystarczy już tekst, a nawet zdjęcie. Klient chce zobaczyć usługę,...
Czytaj więcej
Spot reklamowy to tradycyjne narzędzie marketingowe, które ewoluowało wraz ze zmieniającą się technologią. Dzisiejsi klienci korzystają z multimediów na wielu platformach, spoty reklamowe mogą teraz dotrzeć do znacznie większej liczby osób niż w przeszłości. Znajomość różnych rodzajów spotów reklamowych może pomóc wybrać metodę, która najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie.  Czym jest spot reklamowy? Spot...
Czytaj więcej
Modele 3D są jednym z najbardziej efektownych rodzajów produktów multimedialnych w ofercie Kaizen Media. Tworzymy je na potrzeby wielu branż. Modele 3D do aplikacji turystycznych Mamy przyjemność współpracować z firmą Amistad, która tworzy aplikacje geolokalizacyjne między innymi dla branży turystycznej. Swego czasu zrealizowaliśmy dla tego Klienta modele 3D zabytków. Co ciekawe, drewniane kościoły i cerkwie...
Czytaj więcej
Montaż filmu to dla nas chleb powszedni. Masz swoje zdjęcia, slajdy, filmiki? I potrzebujesz scalić je w całość? Świetnie się składa:) Filmowanie komórką to za mało Czasu się zmieniają na naszych oczach, niemal z dnia na dzień. Do nadawania własnych multimedialnych treści reklamowych nie potrzebujemy już telewizji! W dobie Internetu sami staliśmy się nadawcami. Nasze...
Czytaj więcej
Wraca życie po pandemii, wracają też targi! To oznacza, że znowu potrzebny jest film na targi, animacje na telebimy. Słowem: oprawa multimedialna stoiska. Nie tylko hostessy na targi  No właśnie. Piękne hostessy ocieplają wizerunek i cieszą oko, ale bądźmy szczerzy: na zainteresowanie marką na targach składa się więcej i ważniejszych elementów. Nie każdy wystawca przyciągnie...
Czytaj więcej
Kilka miesięcy temu otrzymaliśmy od znanego dokumentalisty Krzysztofa Krzyżanowskiego unikatowy materiał filmowy, który nagrał w studiu Radia Kraków, w czerwcu 2004 roku. Były to ujęcia w rozdzielczości SD (wtedy nie było jeszcze High Definition i proporcji obrazu 16:9) na których widać jak znany krakowski artysta Maciej Maleńczuk nagrywa hymn Cracovii. Z montażem filmu czekaliśmy do Wielkich...
Czytaj więcej
W zaledwie kilka godzin zrealizowaliśmy film reklamowy na 19. Cracovia Maraton. Za kwotę poniżej 2000 zł! Film reklamowy na wczoraj 🙂 Jak to możliwe? Samo życie:) Nasz znajomy przedsiębiorca pisze do nas, że za 2 dni ma imprezę, której jest jednym ze sponsorów. I potrzebuje filmu reklamowego! Trochę mało czasu, aby od zera zrealizować film...
Czytaj więcej
Filmy z drona to obecnie standard w produkcji filmowej. Także tej niskobudżetowej. Filmowanie z drona najczęściej stosują deweleperzy, ale nie tylko. Filmy z drona – dla kogo? Filmowanie z drona znajduje obecnie zastosowanie w prawie każdej realizacji promocyjnej. Dawno minęły czasy, gdy filmów z drona używali tylko deweloperzy i branża turystyczna. Obecnie filmy z drona...
Czytaj więcej
Animacja rysowana ręką, animacja whiteboard, rysująca ręka. Wiele określeń, jeden atrakcyjny efekt końcowy! Taką właśnie animację zrealizowaliśmy ostatnio dla zaprzyjaźnionej grupy przedsiębiorców z branży przemysłowej. 15 firm, tworzących PowerTeam w naszej grupie BNI+ Kraków potrafi kompleksowo obsłużyć chyba każdego klienta.  Whiteboard czyli rysująca ręka Na przykładzie fabryki marzeń, nasz whiteboard pokazuje co mogą zrobić dla...
Czytaj więcej
Film z konferencji, film z eventu, film z wydarzenia. To nie tylko piękna pamiątka, ale także skuteczne narzędzie marketingowe wspierające przyszłe działania. Po co film z konferencji? Przede wszystkim po to, aby przy okazji kolejnej edycji, czy innego organizowanego przez siebie eventu – móc pokazać potencjalnym sponsorom, że warto je wesprzeć finansowo. Że potrafimy zorganizować...
Czytaj więcej
Produkcja animacji to jeden z kluczowych obszarów działania Kaizen Media. Oto nasza animacja 3D dla partnerów z naszej grupy BNI+ Kraków. Produkcja animacji reklamowych Kaizen Media produkuje zarówno animacje 2D, jak i animacje 3D. Ilu Klientów – tyle tematów i zastosowań. Niektóre animacje reklamowe znajdziecie na naszym kanale YouTube. Nasza firma jest członkiem organizacji rekomendacji...
Czytaj więcej
Film produktowy jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi sprzedaży. Pozwala łatwo i szybko przekonać klienta do skorzystania z produktu lub usługi. Najbardziej świadome i sprawne marketingowo marki starają się korzystać z wielu kanałów komunikacji z klientami. Wśród nich są media społecznościowe (Facebook, LinkedIn) oraz YouTube. Film produktowy sprzedaje w Internecie Kaizen Media ma zaszczyt produkować...
Czytaj więcej
Streaming online, czyli transmisje na żywo w Internecie są narzędziem, z którego coraz powszechniej korzystają nasi klienci. Kaizen Media oferuje wielokamerowe realizacje na żywo na terenie całej Polski. Debata, webinar, konferencja: najwygodniej na żywo w Internecie! Najbardziej świadome marketingowo firmy dobrze wiedzą, że dzielenie się wiedzą to skuteczny sposób pozyskiwania nie tylko leadów, ale wręcz...
Czytaj więcej
Reklamy w Social Mediach są jednym z najważniejszych źródeł wiedzy internautów o nowych produktach czy usługach. Marketerzy i przedsiębiorcy na całym świecie zmagają się z tym samym wyzwaniem: jak zawalczyć skutecznie o uwagę potencjalnych klientów? Rozwiązaniem okazuje się innowacja w marketingu internetowym: posty 3D. Post 3D, czyli efekt WOW! na Facebooku i LinkedIn „To, co...
Czytaj więcej
Zobaczcie nasz najnowszy film wizerunkowy dla firmy Adikam, renomowanego producenta wyrobów czekoladowych. Jeden z właścicieli firmy Adikam zwrócił się do nas z prośbą o realizację filmu promocyjnego, który mógłby zabierać ze sobą na wszelkie targi branżowe. Z założenia miał być to prosty, czytelny i tani film wizerunkowy. Scenariusz filmu wizerunkowego w tym przypadku był więc prosty: po obejrzeniu materiału,...
Czytaj więcej
Film reklamowy, zwłaszcza w czasach kryzysu jakim jest pandemia koronawirusa, może skuteczniej zwrócić uwagę na markę, jej produkt lub usługę. Do odbiorcy dociera aż 95% treści zawartej w wideo. I zaledwie 10% tego, co przeczyta. Gdy dodamy do tego fakt, że aż 88% Polaków ogląda treści wideo w Internecie, a praktycznie każda platforma Social Media preferuje treści multimedialne (filmiki,...
Czytaj więcej
Reklama telewizyjna ma się dobrze, mimo spadków oglądalności telewizji. Przeciętny Polak nadal spędza przed ekranem ponad 4 godziny! To bardzo łakomy kąsek dla marketerów. Reklama telewizyjna: największa zaleta to… Największą zaletą reklamy telewizyjnej jest medium, w której jest emitowana. Pomimo nieustannej ekspansji Internetu, telewizja nadal ma ogromne zasięgi i liczoną w milionach widownię. To sprawia,...
Czytaj więcej
Wielkanoc i Boże Narodzenie – to jak wiadomo najważniejsze Święta w Polsce. To właśnie z ich okazji realizujemy wideo życzenia świąteczne, które nasi Klienci przesyłają następnie swoim partnerom biznesowym. Multimedialna kartka świąteczna Przy okazji wspomnianych Świąt, coraz więcej firm stara się zaskoczyć formą życzeń swoich kontrahentów, partnerów biznesowych. Z roku na rok obserwujemy jak nasi...
Czytaj więcej
Modelowanie 3D pozwala w precyzyjny i atrakcyjny sposób zademonstrować urządzenia lub obiekty, będące jeszcze w fazie koncepcyjnej. Modele 3D i wizualizacje 3D Kaizen Media wydatnie wspierają branże przemysłową i budowlaną.  Wysokiej jakości modele 3D Takie realizacje wymagają sporego doświadczenia artystycznego, jak i świetnej znajomości programów do modelowania 3D. Animatorzy Kaizen Media realizują modele 3D i...
Czytaj więcej
Tylko kilka liter dzieli słowa wideofilmowanie i filmowanie. Z naszego punktu widzenia to jednak przepaść i dwa światy. Kamerzysta na wesele To jedno z najczęstszych zapytań w wyszukiwarce Google. Planujący wstąpić w związek małżeński pragną tą wyjątkową dla siebie chwilę uwiecznić nie tylko na zdjęciach. Film ślubny jest równie pożądaną pamiątką i trzeba przyznać, że...
Czytaj więcej
5 szefów kuchni, 30 jurorów i emocje, których nie da się ująć w żadne ramy. Zapraszamy na relację filmową Kaizen Media z finału konkursu Bocuse d’or Poland 2021 Najwybitniejsi szefowie kuchni O Bocuse d’or mówi się, że to najbardziej prestiżowy konkurs kulinarny świata, w którym chodzi przede wszystkim o smak, ale także o technikę, kreatywność...
Czytaj więcej
Kancelaria SSW Pragmatic Solutions we wrześniu 2021 otworzyła swoją nową siedzibę w Krakowie – zapraszamy na relację wideo z gali otwarcia! Synergia dwóch światów „Nasze nowe biuro jest połączeniem dwóch światów” – mówi Łukasz Wołk, szef nowej krakowskiej siedziby firmy. A to wszystko dlatego, że SSW Pragmatic Solutions to firma innowacyjna i nowoczesna, która na...
Czytaj więcej
6 sekund to sporo czasu! Trwające zaledwie kilka sekund krótkie filmy reklamowe są obecnie standardem w marketingu online.  To nie żart. Tak krótkie filmy reklamowe to tzw. reklamy Bumper Ads. Ten format reklam Google Ads z powodzeniem jest stosowany w kampaniach CPC (cost per click). Krótki film, którego nie można pominąć Stąd takie powodzenie bumperów...
Czytaj więcej
Zdarza Wam się bezsilnie rozkładać ręce po przeczytaniu instrukcji obsługi? No właśnie. O ileż łatwiej byłoby obejrzeć film instruktażowy, aby szybko skorzystać z zakupu… Coraz gorsze instrukcje obsługi Tnąc koszty, wytwórcy np. mebli dołączają kartki papieru, z tak ogólnikowym i niejasnym opisem kolejnych działań, że złożenie łóżka lub szafy zajmuje pół dnia. Niewiele lepsi są...
Czytaj więcej
Nie ma jednej ceny, nie obowiązuje też powszechnie obecne wśród Klientów przypuszczenie: że im krótszy spot – tym tańszy. Wszystko zależy od pomysłu na spot reklamowy, opisanego w scenariuszu. Trwający 6 sekund Bumper Ad do emisji w kampaniach płatnych YouTube Ads może być wielokrotnie droższy w produkcji od 30-sekundowego spotu do telewizji. Spot reklamowy może...
Czytaj więcej
YouTube to druga największa wyszukiwarka świata, a zarazem największa „telewizja” świata. Blisko 2 miliardy widzów tej platformy, codziennie ogląda miliard godzin treści wideo! Wniosek jest prosty: warto „być na YouTube”!  W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów emisja w YouTube nic nie kosztuje. Wystarczy mieć swój film reklamowy lub korporacyjny i przesłać go do serwisu. Biorąc pod...
Czytaj więcej
20 lat lat pracy w telewizjach ogólnopolskich przekłada się na wysoką jakość filmów korporacyjnych Kaizen Media. Jako doświadczeni dziennikarze potrafimy nie tylko oczarować widza obrazem, ale także przekazem. Kluczowym elementem każdego filmu korporacyjnego jest sposób opowiedzenia historii o firmie, o jej wyjątkowości. W naszej narracji często sięgamy po storytelling – opowiadamy o niezwykłych pasjach czy osiągnięciach ludzi tworzących...
Czytaj więcej
Kaizen Media, jako bodaj pierwsza agencja content marketingu w Polsce produkuje posty 3D, nowe narzędzie w marketingu w mediach społecznościowych. Produkcja animacji, produkcja filmów to tylko część naszej oferty content marketingowej. Od wielu miesięcy Kaizen Media produkuje także posty 3D, które z powodzeniem robią na Facebooku i LinkedIn zasięgi naszym Klientom. Więcej o nich przeczytacie...
Czytaj więcej
Buduj swój sukces w Internecie. Postaw na skuteczną reklamę. Najnowsze badania jasno pokazują, że YouTube jest obecnie drugą, co do wielkości i popularności, wyszukiwarką na świecie, która cieszy się sporym uznaniem. Serwis ten dostępny jest w ponad 90 krajach, a wraz z rozwojem technologii mobilnych okazuje się, że ponad 70% osób ogląda filmy na tabletach...
Czytaj więcej
Animacje reklamowe są świetnym narzędziem do atrakcyjnej wizualnie, a przez to skutecznej komunikacji. Jesteśmy członkiem BNI, regularnie współpracujemy z kilkudziesięcioma firmami. Nasi partnerzy z branży HoReCa poprosili nas o produkcję pięciu krótkich animacji reklamowych, z pomocą których mogliby atrakcyjniej przedstawić uczestnikom spotkania networkingowego czym się zajmują? co oferują klientom? Nasi partnerzy dysponowali niskim budżetem, tak więc...
Czytaj więcej
Nasza animacja 2D zaprasza na największe wydarzenie symfoniczne tego roku! Ponad 150 artystów wystąpi w krakowskiej TAURON Arenie już 28 listopada 2021. Symfoniczne przeboje w Tauron Arenie Sympho Star to niezwykłe widowisko muzyczne, podczas którego na scenie pojawi się plejada największych polskich gwiazd – w sumie ponad 150 artystów. Polska Orkiestra Muzyki Filmowej, pod batutą...
Czytaj więcej
Od jakiegoś czasu filmy pełnią także inną rolę – nie są tylko pamiątką z wesela czy konferencji. W biznesie świadczą o innowacyjności marki i jej nowoczesności. Relacja filmowa z imprezy to ważny element marketingu, który wzmacnia widoczność i świadomość marki. Jesteśmy w Kaizen Media ciekawi świata, lubimy poznawać nowe miejsca i nowych ludzi. Lubimy patrzeć na świat...
Czytaj więcej
Nie wszystko da się wytłumaczyć słownie – nie każdy proces i nie każdy mechanizm działania łatwo jest opowiedzieć. Wtedy przychodzi na pomoc film! Ten też ma jednak swoje ograniczenia. Na szczęście i na to mamy rozwiązanie – animacje. Są one wyśmienitym uzupełnieniem produkcji filmowej. Zwłaszcza, gdy dane zagadnienie, usługa czy proces są trudne do zobrazowania...
Czytaj więcej
Nowoczesna komunikacja marketingowa w Internecie to obecnie kluczowy aspekt działalności firmy. Nie bez znaczenia jest też forma tej komunikacji – coraz rzadziej klienci chcą czytać i oglądać zdjęcia. Zdecydowanie częściej szukają marki w mediach społecznościowych albo na YouTube. Bez tego intuicyjnego i popularnego kanału, ciężko dotrzeć do klientów obecnych i tych potencjalnych. Filmy na YouTube...
Czytaj więcej
Silnik Google skanuje każdą klatkę zamieszczonych na YouTube multimediów. Zarówno pod kątem potencjalnych naruszeń praw własności, gdy w filmie czy animacji znajduje się muzyka, ale także treści. To pokazuje ogromną moc tego narzędzia i dobitnie obrazuje, że produkcja filmu wizerunkowego  oraz późniejsze umieszczenie go w serwisie YouTube powinny być rozważone przez każdą firmę czy organizację....
Czytaj więcej
Co zrobić, gdy klient chce mieć lato zimą, a z oczywistych względów nie jest to możliwe? To, co zrobiliśmy my – dla marki Mixtum. Wykorzystaliśmy animacje 3D, żeby stworzyć odpowiednie warunki dla wprowadzenia nowego produktu marki.  Firma Mixtum wprowadza na rynek nowy preparat do walki z glonami, mchami i porostami. Na potrzeby kampanii Facebook Ads...
Czytaj więcej
Czytaj więcej
SSW Pragmatic Solutions otworzyło swoją nową siedzibę – zapraszamy na film korporacyjny Kaizen Media. Nowe oblicze Pałacu Wołodkowiczów Kancelaria SSW Pragmatic Solutions na swoje nowe biuro wybrała zabytkowy Pałac Wołodkowiczów. To kolejna, trzecia lokalizacja firmy, a jednocześnie pierwsza zaaranżowana w takim stylu. Pałac Wołodkowiczów to odrestaurowany budynek z XIX wieku, znajdujący się w samym centrum...
Czytaj więcej
Zaprezentowanie swoich umiejętności i dotychczasowych osiągnięć jest podstawą przyciągania klientów. Aby to zrobić, nie musisz już przygotowywać papierowych albumów czy zarzucać klienta dziesiątkami linków – showreel to sposób na pokazanie Twoich możliwości w sposób, od którego nie można oderwać wzroku. Czym jest showreel? Showreel, znany również pod nazwami showcase czy demo reel, to forma cyfrowego...
Czytaj więcej
Statyczne banery widoczne na wszelkiego rodzaju stronach dostępnych w Internecie coraz rzadziej przyciągają uwagę użytkowników, którzy z biegiem lat zdążyli się już do nich przyzwyczaić. Wideo do Google Ads pozwalają na nowo ich zainteresować w ramach tworzenia zapadających w pamięć filmów na potrzeby kampanii w Internecie. Czym charakteryzują się wideo do kampanii w Google Ads?...
Czytaj więcej
Spoty reklamowe świetnie odnajdują się nie tylko w telewizji. W ostatnich latach coraz częściej mamy okazję zauważyć je w sieci – czy to w reklamach wideo Google Ads, czy też w formie krótkich materiałów poprzedzających filmy na stronach ich twórców. Niekwestionowanym królem kampanii wideo w Internecie jest jednak serwis YouTube, w którym doskonale odnalazły się...
Czytaj więcej
Otaczający nas świat staje się coraz bardziej skomplikowany z każdym dniem. Poszczególne jego elementy mogą z łatwością wyjaśnić filmy instruktażowe, które spotykamy w najróżniejszych branżach. Jak jednak się za nie zabrać, by zyskać zainteresowanie i osiągnąć sukces? Filmy instruktażowe – co to takiego? Filmy instruktażowe to krótkie animacje 2D lub 3D bądź nagrywane pokazy czy...
Czytaj więcej
Wideo wizytówka, czyli jak zaprezentować się w Internecie Wideo wizytówka to idealne narzędzie, które pozwala nam efektywnie i profesjonalnie zaprezentować siebie lub swoją firmę w Internecie. Rozwój współczesnej technologii daje mam bardzo wiele możliwości, z których korzystamy coraz częściej i chętniej. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań zyskujemy przewagę nad swoją konkurencją, a jednocześnie mamy...
Czytaj więcej
Back to Top
Close Zoom
Context Menu is disabled by theme settings.
Masz pytanie? Zadzwoń!