Wideo wizytówka, czyli…

Wideo wizytówka, czyli…

Wideo wizytówka, czyli jak zaprezentować się w Internecie

Wideo wizytówka to idealne narzędzie, które pozwala nam efektywnie i profesjonalnie zaprezentować siebie lub swoją firmę w Internecie. Rozwój współczesnej technologii daje mam bardzo wiele możliwości, z których korzystamy coraz częściej i chętniej. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań zyskujemy przewagę nad swoją konkurencją, a jednocześnie mamy sposobność kreatywnego pokazania swoich umiejętności. Nagranie wideo obecnie zyskuje ogromną przewagę nad klasycznymi już fotografiami. Dlaczego? Ponieważ dzięki wizytówkom wideo wchodzimy na zupełnie inny poziom, dając szansę odbiorcom na prawdziwą interakcję, czyli realne oddziaływanie.

Wideo – zalety autoprezentacji

Nagranie wideo po pierwsze pozwala nam znacznie korzystniej zaprezentować siebie lub swoje produkty. Często możemy je zauważyć, jako element wzbogacający czyjś identyfikator w Internecie. W bardzo krótkim czasie zyskujemy skuteczną możliwość zachęcenia swoich Klientów do na przykład odwiedzenia naszego hotelu czy restauracji. Film ponadto daje nam okazję pokazania pozytywnych emocji i oddania rzeczywistego mikroklimatu danego miejsca. Ważną cechą reklamy wideo, poprzez wirtualny spacer, głos czy muzykę, jest intensywne zaangażowanie adresata w odbiór przekazywanych treści. Tak więc autoprezentacja pozwala nam wyróżnić się na tle innych postaci lub firm. Poza tym jej sugestywny przekaz znacznie łatwiej zapada w pamięć, a tym samym dłużej w niej pozostaje. Dlatego też wizytówka w formie wideo stała się modnym narzędziem, jakiego używają firmy do budowania swojego wizerunku i prestiżu.

Dla kogo wideo wizytówka okaże się doskonałym narzędziem?

Wizytówka w formie krótkiego filmiku idealnie sprawdza się zarówno dla dopiero wkraczających w świat biznesu, jak również już działających firm. Poprzez media społecznościowe mamy szansę w sposób dynamiczny trafić do znacznie większej liczby odbiorców. Poza firmami z takiego sposobu prezentacji coraz częściej korzystają młode pewne siebie osoby aplikujące o pracę. Ciekawy scenariusz oraz dobra jakość obrazu i dźwięku z pewnością znacznie skuteczniej zwrócą uwagę potencjalnego pracodawcy, aniżeli klasyczne papierowe CV. Przygotowanie filmiku profilowego jest również bardzo pożądane od osób starających się o udział w castingu do reklamy, filmu czy w serialu. I bezdyskusyjnie najbardziej skuteczną formą reklamy dla firm o przeróżnym profilu działalności jest tak zwany wideo marketing.

Back to Top
Close Zoom
Context Menu is disabled by theme settings.