Nowoczesna komunikacja marketingowa w Internecie to obecnie kluczowy aspekt działalności firmy. Nie bez znaczenia jest też forma tej komunikacji – coraz rzadziej klienci chcą czytać i oglądać zdjęcia. Zdecydowanie częściej szukają marki w mediach społecznościowych albo na YouTube.
Bez tego intuicyjnego i popularnego kanału, ciężko dotrzeć do klientów obecnych i tych potencjalnych. Filmy na YouTube ułatwiają komunikację na linii marka – klient. Dzięki nim informujemy klientów o sukcesach firmy, wprowadzanych nowościach czy innych ciekawych kwestiach, a w zamian dostajemy coś niezwykle cennego – opinie klientów w formie wyświetleń, polubień i komentarzy.
Najlepszym rozwiązaniem jest budowa własnego kanału multimedialnego na YouTube, największej platformie wideo świata. Ciekawe dla widzów i dobrze zoptymalizowane pod wyszukiwarkę tego samego właściciela (Google) filmy i animacje są równie istotne, co pozycjonowanie.
Już po 30 minutach od emisji filmu w YouTube, może on wyświetlić się w TOP-10 wyników wyszukiwania w Google osobie poszukującej informacji, którą zawiera film. Jak informuje Verseo, przed dokonaniem zakupu online, aż 80% osób przechodzi z wyszukiwarki Google do YouTube, by zobaczyć produkt, dowiedzieć się o nim więcej i poznać opinie innych klientów.
Jak zatem stworzyć własny kanał na YouTube? Wiedząc, jak potężnym może być on narzędziem, dobrze jest sięgnąć po pomoc profesjonalistów. Produkcja filmów na YouTube okazuje się być wtedy dużo łatwiejsza, a często sprawia ogromną frajdę.
Kaizen Media buduje wspólnie z klientami ich własne „telewizje”, czyli firmowe kanały na YouTube. Przykładem jest firma DataConsult, jeden z liderów automatyki magazynowej w Polsce, dla której realizujemy filmy produktowe, komunikujące wyjątkowość oferty tej firmy, eksperta WMS.