Chaingers, czyli nowoczesny film promocyjny

Jak Cię widzą, tak Cię piszą – to znane przysłowie pozostaje wciąż aktualne. Film promocyjny, film reklamowy czy film wizerunkowy opowiedzą więcej o marce niż tysiąc słów!

Film promocyjny na stronę www 

Żyjemy w epoce obrazka. I to ruchomego. Aby zwrócić na siebie uwagę, nie wystarczy już tekst, a nawet zdjęcie. Klient chce zobaczyć usługę, produkt, rozwiązanie zanim po nie sięgnie. Stąd gigantyczna popularność platform wideo z YouTube i Tik-Tok na czele. Nawet inni możni e-świata, jak Facebook czy LinkedIn, coraz mocniej promują treści wideo. Bo tego oczekują Internauci.

Najczęstszą formą wideo w marketingu jest film promocyjny na stronę internetową. Coraz częstsze są też filmy promocyjne na fanpage, jeśli dana marka istnieje i komunikuje tylko w ekosystemie Facebooka.

Film promocyjny na www, oprócz oczywistej korzyści – atrakcyjnej formy „sprzedaży”, niechcący także wspiera SEO strony internetowej. Google promuje te serwisy, w których są obecne multimedia (zwłaszcza osadzone na YouTube, czyli u siebie)

Nowoczesny film promocyjny

Kaizen Media produkuje filmy promocyjne od początku naszego istnienia. Od A do Z. Zaczynamy od rozmowy z Klientem, zastanawiamy się wspólnie co chce komunikować i do kogo. Nowoczesny film promocyjny to film, który nie tylko komunikuje korzyści, ale także wspiera markę w SEO, czyli w organicznych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google.

Przygotowując scenariusz uwzględniamy frazę kluczową, frazy poboczne i przeprowadzamy proces aż do efektownego finału. Nowoczesne filmy promocyjne to więc SEO, wideo, ale także efekty fx. Integracja elementów graficznych z filmem. 

Chaingers – film promocyjny, który aż chce się oglądać!

W przypadku marki Chaingers, scenariusz zakładał sporą interakcję obrazu i grafiki. Nasz animator dodał sporo efektów, które przyznacie sami, niesamowicie ożywiły samą warstwę wideo tego filmu promocyjnego

Film promocyjny firmy Chaingers

Film promocyjny w kampaniach online

Jak już wspomnieliśmy wyżej, film promocyjny najczęściej ląduje na stronie internetowej lub w Social Media. To jeszcze nie gwarantuje dużej widowni i zasięgów. Aby jego jedynymi widzami nie byli rodzina, znajomi czy pracownicy, a nasz film reklamowy osiągnął tysiące wyświetleń, był chętnie udostępniany i komentowany warto objąć go płatną kampanią CPC: YouTube Ads, zaś w przypadku działań tylko w Social Media, kampanią Facebook Ads lub LinkedIn Ads. Pomożemy także w tym zakresie! Nasza druga marka, KaizenSEO optymalizuje filmy na kanale YouTube i wdraża kampanie YouTube Ads.

Back to Top
Close Zoom
Context Menu is disabled by theme settings.