Intro na YouTube to krótka kreacja wyświetlana na początku filmów na danym kanale.
Studio animacji Kaizen Media realizuje takie efektowne kreacje multimedialne. Poniżej przykład intro na YouTube, zrealizowany przez nas dla zaprzyjaźnionej marki So!Invest, która regularnie publikuje ciekawe treści filmowe ze świata nieruchomości, na swoim kanale w „największej telewizji świata”.
Jak zrobić intro na YouTube?
Zazwyczaj jest to krótki klip (maksymalnie do 15 sekund, aby nie zniechęcić widza), który zawiera logo kanału, nazwę kanału lub playlisty, adekwatną do charakteru programu muzykę. Może być w całości treścią wideo, ale najbardziej atrakcyjne intro na YouTube są raczej hybrydą wideo i animacji.
Intro na YouTube ma na celu przedstawienie marki, zwiększenie jej rozpoznawalności, prestiżu i wiarygodności. Taka nowoczesna i efektowna „czołówka” powinna przykuć uwagę widza od pierwszej sekundy filmu na kanale YouTube.