Jak zwrócić uwagę klientów na najnowszą kolekcję? Z pomocą Fashion Flash Mob! Taką niezwykłą imprezę zorganizowała dla Galerii Krakowskiej agencja Studio2.
Czym jest Flash Mob?
No właśnie, zacznijmy może od wyjaśnienia tego pojęcia.
Flash Mob to wydarzenie, w którym grupa osób gromadzi się w określonym miejscu i czasie, aby wykonać krótką, zwykle spektakularną i zaskakującą akcję, a następnie szybko się rozejść. Flash Mob może być improwizowany lub zaplanowany z wyprzedzeniem, ale zawsze ma na celu zwrócenie uwagi na konkretną sprawę lub po prostu na dobą zabawę!
Flash Mob może przybierać różne formy – od tańca i śpiewu po mówienie wierszy i aktywne demonstracje społeczne. Często wykorzystuje się do tego celu internet i media społecznościowe, aby zaprosić jak najwięcej osób do wzięcia udziału w wydarzeniu.
Flash Mob zyskał popularność w pierwszej dekadzie XXI wieku, ale nadal pojawiają się nowe inicjatywy na całym świecie.
Fashion Flash Mob w galerii handlowej
Renomowana agencja eventowa Studio2 zorganizowała dla Galerii Krakowskiej Flash Mob modowy, czyli Fashion Flash Mob. Jednocześnie na trzech piętrach galerii, w rytm muzyki ruszały trzy grupy tancerzy, które po tanecznym przejściu przez całą długość kompleksu handlowego prezentowały niezwykle dynamiczny pokaz choreograficzny.
W przypadku Galerii Krakowskiej, Fashion Flash Mob miał na celu pokazanie gościom kompleksu najnowszej oferty kilkunastu najemców z branży odzieżowej. Zważywszy na duże zainteresowanie wydarzeniem ze strony zaskoczonych muzyką i choreografią klientów galerii handlowej, Studio2 bez wątpienia osiągnęło cel: zwiększyło widoczność marek i pozytywne skojarzenia z nimi oraz Galerią Krakowską.
Reportaż i spoty z Fashion Flash Mob
Kaizen Media zrealizowało dla agencji eventowej Studio2 i jej klienta, Galerii Krakowskiej serię spotów reklamowych przeznaczonych do publikacji w różnych serwisach społecznościowych (na Instagramie – oraz na YouTube galerii) oraz reportaż z Fashion Flash Mob.