Film na targi dla Fundacji Wisławy Szymborskiej

Filmy wyświetlane na stoiskach firmowych na targach mogą być skutecznym narzędziem marketingowym. Korzystają z niego także instytucje kultury. Podczas organizowanych w Krakowie 26. Międzynarodowych Targów Książki, Fundacja Wisławy Szymborskiej zaprezentowała niezwykłe gadżety i pamiątki.

Mieliśmy przyjemność zrealizować film na targi dla Fundacji Noblistki. A ściślej animację 2D: w dwóch wersjach, pionowej na ekrany pionowe oraz Instagrama oraz w tradycyjnej, orientacji poziomej.

Film na targi w orientacji poziomej. Animacja 2D do wyświetlania na stoisku targowym
Film na targi w orientacji pionowej. Animacja 2D do wyświetlania na stoisku targowym

Film na targi – siła obrazu!

Co tu dużo mówić: kolorowy, dynamiczny film na targi przyciąga uwagę odwiedzających i zachęca do zatrzymania się przy stoisku firmowym! Pod tym względem zarówno wideo, jak i animacja nie ustępują skutecznością atrakcyjnym hostessom z ulotkami 😉

Co lepiej sprawdza się na targach: film czy animacja?

No właśnie: z czym ruszyć na targi, by wzbudzić zainteresowanie i przekierować ruch na stoisko firmowe?

Wybór między filmem a animacją na targi zależy od celów firmy, jej branży i docelowego odbiorcy. Oto kilka czynników do rozważenia:

  • Film na stoisko targowe: Filmy mogą być skuteczne, jeśli chcesz zaprezentować rzeczywiste produkty, zastosowania lub usługi w akcji. Są bardziej realistyczne i mogą pomóc potencjalnym klientom lepiej zrozumieć, jak działa produkt lub usługa. Filmy z udziałem klientów i pracowników firmy mogą dodatkowo budować zaufanie.
  • Animacja na stoisko targowe: Animacje mogą być przydatne, jeśli Twoja firma działa w branży, która ma skomplikowane procesy lub produkty, które są trudne do przedstawienia w rzeczywistości. Animacje pozwalają na kreatywne i graficzne przedstawienie abstrakcyjnej informacji. Mogą być bardziej przystępne i przyciągające uwagę niż film.
  • Budżet filmu na stoisko targowe: Tworzenie filmów i animacji może różnić się kosztami. Animacje często są bardziej kosztowne, ale mogą być bardziej uniwersalne i długoterminowe, podczas gdy filmy mogą być tańszym rozwiązaniem, jeśli potrzebujesz szybkiego materiału.

Ostateczny wybór zależy od konkretnych okoliczności i celów Twojego udziału w targach. Często warto rozważyć mieszankę obu formatów, aby dostosować przekaz do różnych sytuacji.

Film na targi w Niemczech dla jednego z naszych Klientów

Multimedia na stoisku targowym

Z Kaizen Media zrealizujesz film na targi oraz animację na stoisko targowe, ale to nie koniec opcji jakie oferuje obecnie technologia. To jeszcze kilka pomysłów dla Was:

Interaktywne stoisko: Rozważ zastosowanie ekranów dotykowych, interaktywnych gier lub wirtualnej rzeczywistości (VR) na stoisku, aby zaangażować odwiedzających w interaktywne doświadczenia związane z produktem lub usługą.

Streaming online: Jeśli masz możliwość przeprowadzenia transmisji na żywo z targów, z tego co dzieje się na Twoim stoisku targowym, możesz dotrzeć do szerszej publiczności przez Internet. W tym możemy pomóc 😉

Ściany wideo: Montaż i użycie efektownych ścian wideo (video walls) z wieloma ekranami zawsze robi wrażenie! I nie ma mocnych, aby nimi nie przyciągnąć uwagi osób odwiedzających targi. Możesz wykorzystać różne ekrany do wyświetlania różnych treści. Zobaczcie jaką multimedialną scenografię zrobiliśmy na targi w Dubaju:

Scenografia multimedialna na targi w Dubaju produkcji Kaizen Media

Back to Top
Close Zoom
Context Menu is disabled by theme settings.
Masz pytanie? Zadzwoń!