YouTube: skuteczna reklama w Internecie

Buduj swój sukces w Internecie. Postaw na skuteczną reklamę. Najnowsze badania jasno pokazują, że YouTube jest obecnie drugą, co do wielkości i popularności, wyszukiwarką na świecie, która cieszy się sporym uznaniem.

Serwis ten dostępny jest w ponad 90 krajach, a wraz z rozwojem technologii mobilnych okazuje się, że ponad 70% osób ogląda filmy na tabletach i smartfonach, wypierając tym samym telewizję. Nic zatem dziwnego, że jest również uważany za potężne medium reklamowe.

Trudno bowiem podważyć jego siłę. Okazuje się, że coraz więcej firm, chcących się zareklamować, korzysta z możliwości reklam na YouTube.

Materiał video jako przyszłość

W ostatnim czasie bardzo wiele mówi się na temat content marketingu i jego znaczenia dla promowania film, marek czy produktów. Termin ten bywa błędnie utożsamiany jedynie z materiami tekstowymi, ponieważ odnosi się on również do plików video, audio czy animacji – obejmując w szczególności filmy (reklamowe) na YouTube, które są bardzo skutecznym kanałem promocji. Reklama od zawsze uznawana była za dźwignię handlu.

Nie bez powodu, co rusz, pojawiają się nowe sposoby komunikacji i możliwości do wykorzystania wszelkich rodzajów reklamy. Przyszłość reklamy z pewnością należy do urządzeń osobistych, które towarzyszą ludziom przez cały czas. Smartfon jest najlepszym narzędziem nie tylko z uwagi na jego osobisty charakter, ale także na możliwości geolokalizacji oraz korzystania z potencjału możliwości aplikacyjnych i wykorzystania mediów społecznościowych.

Video rozwija się już parę lat i wskazuje się, że jest to trend na obecne, jak i na kolejne lata. Urządzenia mobilne wykorzystywane są w wielu aktywnościach, a wciąż rozbudowywana funkcjonalność urządzeń i aplikacji mobilnych powodują, że ich użyteczność ciągle rośnie.

Wpływa to na zwiększanie czasu, który spędzamy z tymi urządzeniami oraz intensywność wykorzystywania danych z sieci. Przekłada się to w prosty sposób na generowaną liczbę odsłon, a co za tym idzie wzrastający potencjał reklamowy tego segmentu rynku.

Lepiej być na YouTube niż….

Wykorzystanie video w strategii reklamowej może zwiększyć liczbę klientów.  Badania pokazują, że ponad 50% internautów podejmuje decyzje związane z zakupem konkretnego produktu na podstawie obejrzanych materiałów video, które publikowane są w serwisie YouTube.

Za pośrednictwem reklamy na YouTube możemy przede wszystkim zwiększyć zasięg promocji. Reklama w serwisie YouTube pozwala, poza maksymalizacją zasięgu czy świadomości marki, również na generowanie jakościowych leadów, zachęcając tym samym do podjęcia decyzji zakupowej. Okazuje się również, że Klienci sami (zainteresowani konkretną firmą czy usługą) kierują się na YouTube, aby zdobyć informacje na temat produktu czy oferty. 

Wideo reklama na YouTube to doskonałe rozwiązanie dla tych firm, które chcą ze swoją ofertą trafić do dużej grupy odbiorców, pragną budować świadomości marki, kształtować jej wizerunek lub po prostu poinformować o nowej marce czy innowacyjnym produkcie na rynku.

…. na ulotce

Zapewne każdy z nas, przynajmniej kilka razy w życiu, spotkał się z sytuacją, podczas której otrzymał na ulicy ulotkę i bez zastanowienia wyrzucił ją do kosza, bądź od razu podziękował i nie zainteresował się jej zabraniem.

Najpopularniejszym sposobem dystrybucji ulotek jest ich roznoszenie w miejscach publicznych, na dworcach, galeriach czy wrzucanie ich do skrzynek na listy. Okazuje się, że statystycznie ponad 90% osób nie osób nie czyta ulotek tylko od razu je wyrzuca je do kosza.

Dlatego ulotki jako reklama to już pewien przeżytek. Podobnie rzecz ma się w przypadku bilbordów czy plakatów, które dostępne na ulicach miast są tak powszechne, że przestaliśmy na nie zwracać uwagę. I tu właśnie powstaje kłopot, ponieważ potencjalny reklamodawca chce by odbiorcy nie tylko zwrócili uwagę na jego reklamę, ale również ją zapamiętali…

Przyszłość reklamy online

Reklama reklamie nierówna i o tym przekonał się chyba każdy. Nikogo już nie zaskoczy stwierdzenie, że firma, która w dzisiejszych czasach chce zaistnieć w świadomości odbiorców, powinna aktywnie działać w social mediach i na YouTube. Najwięksi giganci reklamowi i marketerzy potwierdzają jedynie, że warto inwestować w kanał YouTube.

Jak zatem tworzyć filmy reklamowe?

Każdy, kto chce zaprezentować swoją firmę bądź usługę zwraca uwagę na to, by film wykonany był profesjonalnie. W czym tkwi sekret efektywnych klipów marketingowych? Wiele firm wykorzystuje filmy reklamowe, filmy korporacyjne czy filmy wizerunkowe w swoim biznesie.

Na przestrzeni wielu lat naszej działalności, udało nam się wypracować rozwiązania, które zagwarantują sukces Twojej kampanii w oparciu o filmy video czy animacje.

Na początku naszej współpracy dokładnie przeanalizujemy potrzeby Twojej firmy pod kątem optymalnego wykorzystania treści wideo. Już na samym początku skupiamy się na tym, by nakłady, jakie zainwestujesz w produkcję filmową były jak najbardziej adekwatne do przyszłych zwrotów.

Kaizen Media specjalizuje się w tworzeniu filmów korporacyjnych, reklam, klipów wizerunkowych, spotów reklamowych w Krakowie, jak i na terenie całej Polski.

Uważamy, że warto na bieżąco obserwować potrzeby klientów i dostosowywać nowe technologie i zmiany zachowań do reklamy. Przygotujemy dla Ciebie odpowiednią ofertę. Pozwól, by Twój biznes wypłynął na szerokie wody!

Back to Top
Close Zoom
Context Menu is disabled by theme settings.
Masz pytanie? Zadzwoń!