YouTube to druga największa wyszukiwarka świata, a zarazem największa „telewizja” świata. Blisko 2 miliardy widzów tej platformy, codziennie ogląda miliard godzin treści wideo!
Wniosek jest prosty: warto „być na YouTube”!
W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów emisja w YouTube nic nie kosztuje. Wystarczy mieć swój film reklamowy lub korporacyjny i przesłać go do serwisu.
Biorąc pod uwagę fakt, że koszt reklam YouTube Ads jest o wiele tańszy niż Google Ads lub Facebook Ads i może wynieść zaledwie kilka groszy za wyświetlenie filmu, to oczywistym staje się, że z punktu widzenia marketingowego, YouTube daje ogromne możliwości!
Większości osób, filmy na YouTube kojarzą się z rozrywką. Sama platforma zaś z miejscem, gdzie znaleźć można dosłownie wszystko. Są tam najpopularniejsze teledyski, zwiastuny popularnych filmów, skróty z najważniejszych wydarzeń sportowych. To dlaczego nie komunikować tam swojej marki? Jej produktów bądź usług?
YouTube, czyli własna telewizja
Korzystają z tego najbardziej świadome marketingowo marki. Regularnie produkują filmy na YouTube, stając się niezależnymi od mediów, nadawcami własnych treści. Ich playlisty przypominają kanały tematyczne w tradycyjnej telewizji. Każda playlista może trafić z przekazem do innej grupy odbiorców. I sprzedawać…
Dobrze zoptymalizowane pod kątem SEO filmy na YouTube są chętnie wyświetlane widzom, szukającym określonych treści także w wyszukiwarce Google. To nie żart, wszak Google i YouTube to jedna firma i promuje treści z obu serwisów. W wynikach TOP-10 wyszukiwarka Google bardzo często podpowiada film z YouTube, który odpowiada na zadane jej zapytanie.
Filmy na YouTube można obejrzeć wszędzie
Na całym świecie, o każdej porze dnia i nocy. Są nieograniczone czasowo i terytorialnie. Wystarczy jedynie dodać napisy w danym języku, aby film reklamowy czy korporacyjny stał się zrozumiały dla widzów z odległej części świata, a nawet z innego kręgu kulturowego. O takich zasięgach tradycyjne telewizje, nawet te nadawane satelitarnie mogą jedynie pomarzyć.
Kaizen Media produkuje filmy na YouTube
Wyniesione z tradycyjnej telewizji doświadczenie, od lat przekładamy na skuteczność przekazu naszych Klientów. Z pomocą naszych filmów reklamowych, filmów wizerunkowych czy filmów korporacyjnych, nasi partnerzy sprzedają swoje produkty, zyskują nowych klientów lub pracowników.
Tworzymy lub doradzamy na etapie scenariusza, realizujemy od A do Z filmy na YouTube, optymalizujemy naszym Klientom ich kanały w serwisie YouTube. Wszystko po to, aby film nie tylko się podobał jak największej liczbie osób, ale „dowoził” wyznaczone cele, w tym także sprzedawał.