Statyczne banery widoczne na wszelkiego rodzaju stronach dostępnych w Internecie coraz rzadziej przyciągają uwagę użytkowników, którzy z biegiem lat zdążyli się już do nich przyzwyczaić. Wideo do Google Ads pozwalają na nowo ich zainteresować w ramach tworzenia zapadających w pamięć filmów na potrzeby kampanii w Internecie.
Czym charakteryzują się wideo do kampanii w Google Ads?
Google to światowy gigant, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Podobnie dobrą sławą cieszą się oferowane przez niego kampanie w Google Ads, które – dzięki współpracy z serwisem YouTube oraz setkami innych stron na całym świecie – obsługują również krótkie filmy reklamowe. Tak szeroka baza stron docelowych sprawia, że wideo do Google Ads mogą dotrzeć w każde miejsce na ziemi i do każdej grupy odbiorców.
Wideo do Google Ads, niezależnie od tego, gdzie finalnie zostaną wyświetlone, to najczęściej krótkie, kilku- lub kilkunastosekundowe materiały, które mogą reklamować dowolne aspekty działalności firmy – od jej całości, przez konkretny produkt, aż po nowo podjęte przez nią czynności. Ważne jest, aby zawarty w nich komunikat był zachęcający, ciekawy, a jednocześnie wypełniony informacjami – przecież na ich przekazanie mamy tylko chwilę!
Wideo do Google Ads – jak to robimy?
Kaizen Media od wielu lat z powodzeniem produkuje i realizuje wideo do Google Ads, obsługując klientów z najróżniejszych branż. Jedną z naszych najnowszych realizacji jest przygotowanie pakietu multimediów na potrzeby kampanii internetowych dla naszego klienta – producenta preparatów chemicznych. Jak stworzyliśmy dla niego wideo do Google Ads?
Krok 1. Poznajemy potrzeby klientów
Firma Mixtum wprowadza na rynek nowy preparat do walki z glonami, mchami i porostami, który chciała zareklamować dzięki wideo w Google Ads. Klient ten chciał stworzyć 3 materiały filmowe dopasowane do płatnych kampanii reklamowych. Jednocześnie zależało mu na czasie – reklamy na YouTube miały pojawić się w serwisie jeszcze w tym samym miesiącu ze względu na rozpoczęcie sezonu letniego. Jednocześnie klient ten dysponował ograniczoną ilością materiałów – na potrzeby wideo w Google Ads otrzymaliśmy od niego tylko zdjęcie reklamowanego preparatu.
Krok 2. Nowe technologie idą w ruch!
W związku z ograniczonymi zasobami po stronie klienta, przygotowaliśmy scenariusze filmów, które bazowały na materiałach zgromadzonych przez Kaizen Media. Aby to zrobić, przygotowaliśmy scenariusze wykorzystujące zdjęcia z internetowych baz danych oraz dostępną w naszych katalogach muzykę. Następnie wykorzystaliśmy animacje 3D, by połączyć wszystkie te elementy w spójną całość.
Krok 3. Efekt końcowy widoczny w Internecie
Realizacja wideo do Google Ads zajęła nam 10 dni i zakończyła się przed wskazanym przez klienta terminem. W tym czasie stworzyliśmy pełen pakiet multimediów na potrzeby kampanii, zawierający:
- Bumper ad
- Spot In-Stream trwający 15 sekund
- Spot trwający 30 sekund
Co ważne, wszystkie te materiały nadają się do publikacji w różnorodnych nowoczesnych mediach – od Google Ads, które były celem projektu, po Facebooka i inne social media.
Szukasz wideo do Google Ads? Nie szukaj dłużej!
Wideo do Google Ads mogą stać się częścią także i Twojej kampanii – nawet jeśli sam nie dysponujesz obszernymi materiałami filmowymi. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii możemy stworzyć szyte na miarę materiały, które pokażą Ciebie i Twoją firmę z jak najlepszej strony. Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!